Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 21, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

STX Jamboree powiększa się

STX Jamboree, agencja BTL, utworzyła nowe stanowisko dyrektora promocji, które zajęła Katarzyna Wołobujewa.

Katarzyna Wołobujewa ostatnio była marketing managerem w agencji koncertowej Makroconcert. W STX Jamboree zajmie się tworzeniem i realizacją akcji promocyjno-reklamowych oraz nadzorowaniem pracy działu promocji i marketingu, który liczy trzy osoby. W sierpniu do tego działu ma także dołączyć specjalista ds. PR. STX Jamboree specjalizuje się w marketingu muzycznym, czyli promowaniu produktów z wykorzystaniem muzyki.

(MAZ, 21.07.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.