Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 07, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Urszula Dudziak ponownie w kampanii Biovitalu

W spocie występuje Urszula Dudziak, która od kilku lat jest ambasadorką marki (screen: Youtube.com/Opus B)

Opus B przygotowała najnowszą kampanię dla marki Biovital (Egis) -  wariantu Biovital Pamięć.

Agencja Opus B już trzeci rok z rzędu przygotowuje komunikację dla marki Biovital. Dwie poprzednie kampanie promowały tonik Biovital oraz Biovital Complex w kapsułkach. Obecnie reklamowany jest wariant wpływający na polepszenie pamięci.

W spocie ponownie występuje Urszula Dudziak, która od kilku lat jest ambasadorką marki. Tym razem zmierzyła się z niełatwym językiem budowlańców. W ramach działań reklamowych przygotowano serię spotów telewizyjnych.

Opus B odpowiada za kreację i realizację kampanii. Spoty wyreżyserowała Magdalena Targosz, za kamerą stał Jeremi Prokopowicz, produkcję zorganizowało Studio Garaż, za postprodukcję odpowiadało studio Film Garden.

(AMS, 07.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 07, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Youtuberzy promują akcję Wawelu „Serce Rośnie”

Youtuberzy opowiadają o akcji na swoich kanałach (fot. materiały prasowe)

Twórcy kanałów LoJournal, Poliplot, Treneiro, N3jxiom (wraz z ekipą Fantasy) i Billie Sparrow na YouTube zostali ambasadorami akcji producenta słodyczy Wawel – "Serce Rośnie".

W ramach współpracy z marką youtuberzy przez najbliższe tygodnie będą publikować na swoich kanałach filmy, w których opowiedzą o efektach akcji społeczno-konsumenckiej "Serce Rośnie". 

Jest to już druga edycja akcji. Polega ona na tym, że za każdy kupiony produkt marki Wawel oznaczony serduszkiem można przeznaczyć kwotę pieniężną na wsparcie jednej z pięciu organizacji charytatywnych: Fundacji Anny Dymnej "Mimo wszystko", Fundacji "Wawel z Rodziną", Akademii Przyszłości, Fundacji Jaśka Meli "Poza Horyzonty" i Fundacji Ewy Błaszczyk "Akogo?". Marka przeznaczyła na ten cel 2,5 mln zł. Akcja potrwa do końca roku.

(IKO, 07.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo