Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 07, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Euro Bank SA po przejęciu przez Millennium nadal będzie reklamowany

W reklamach Euro Banku od ponad sześciu lat występuje Piotr Adamczyk (screen: Youtube.com/eurobank)

Zarząd Banku Millennium poinformował, że przejmuje akcje Euro Banku SA - za 1,83 mld zł. Mimo iż marka Euro Bank ma zniknąć, nadal będzie reklamowana.

Transakcja jest planowana na drugi kwartał 2019 roku. Zgodę na przejęcie muszą jeszcze wydać UOKiK i KNF. Wszystkie formalności muszą być zakończone do listopada 2019 roku. Połączenie operacyjne Banku Millennium i Euro Banku planowane jest na czwarty kwartał.

W reklamach Euro Banku od ponad sześciu lat występuje Piotr Adamczyk, któremu w spotach reklamowych od kilku miesięcy towarzyszy trójka wampirów. Euro Bank jest klientem agencji Leo Burnett Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Starcom.

W kampaniach Banku Millennium występuje Radek Kotarski, twórca internetowego kanału popularnonaukowego "Polimaty". Kreacją dla Banku Millennium zajmuje się agencja Change Serviceplan. Media kupuje dom mediowy Initiative Media, działaniami w internecie zajmuje się Carat Poland.

Jak wyjaśnił Sebastian Hejnowski, CEO Leo Burnett Group, nie ma żadnych planów zakończenia współpracy pomiędzy Leo Burnett a Euro Bankiem. - Działania reklamowe Euro Banku będą realizowane zgodnie z wcześniejszym planem - powiedział Hejnowski.

(AMS, 07.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 07, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Urszula Dudziak ponownie w kampanii Biovitalu

W spocie występuje Urszula Dudziak, która od kilku lat jest ambasadorką marki (screen: Youtube.com/Opus B)

Opus B przygotowała najnowszą kampanię dla marki Biovital (Egis) -  wariantu Biovital Pamięć.

Agencja Opus B już trzeci rok z rzędu przygotowuje komunikację dla marki Biovital. Dwie poprzednie kampanie promowały tonik Biovital oraz Biovital Complex w kapsułkach. Obecnie reklamowany jest wariant wpływający na polepszenie pamięci.

W spocie ponownie występuje Urszula Dudziak, która od kilku lat jest ambasadorką marki. Tym razem zmierzyła się z niełatwym językiem budowlańców. W ramach działań reklamowych przygotowano serię spotów telewizyjnych.

Opus B odpowiada za kreację i realizację kampanii. Spoty wyreżyserowała Magdalena Targosz, za kamerą stał Jeremi Prokopowicz, produkcję zorganizowało Studio Garaż, za postprodukcję odpowiadało studio Film Garden.

(AMS, 07.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY