Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 06, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mela Koteluk i Paweł Domagała śpiewają dobrze o firmach

Jedna z opinii nagrana przez Melę Koteluk dla firmy Szyjemy Sukienki (screen: Youtube.com/ING Bank Śląski)

ING Bank Śląski rozpoczął kampanię "Dobry głos dla firm", w ramach której internauci piszą dobre opinie o firmach, a wokaliści Mela Koteluk i Paweł Domagała przerabiają je na piosenki.

Piosenki publikowane są w serwisie Glosdlafirm.pl (za pośrednictwem tej strony można zgłaszać opinie o firmach) i na kanale ING Bank Śląski na YouTube.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Gong. Filmy wyreżyserowała Julia Rogowska, a produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Media kupił dom mediowy MullenLowe MediaHub. Kampania potrwa do końca listopada.

 

(IKO, 06.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 07, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Euro Bank SA po przejęciu przez Millennium nadal będzie reklamowany

W reklamach Euro Banku od ponad sześciu lat występuje Piotr Adamczyk (screen: Youtube.com/eurobank)

Zarząd Banku Millennium poinformował, że przejmuje akcje Euro Banku SA - za 1,83 mld zł. Mimo iż marka Euro Bank ma zniknąć, nadal będzie reklamowana.

Transakcja jest planowana na drugi kwartał 2019 roku. Zgodę na przejęcie muszą jeszcze wydać UOKiK i KNF. Wszystkie formalności muszą być zakończone do listopada 2019 roku. Połączenie operacyjne Banku Millennium i Euro Banku planowane jest na czwarty kwartał.

W reklamach Euro Banku od ponad sześciu lat występuje Piotr Adamczyk, któremu w spotach reklamowych od kilku miesięcy towarzyszy trójka wampirów. Euro Bank jest klientem agencji Leo Burnett Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Starcom.

W kampaniach Banku Millennium występuje Radek Kotarski, twórca internetowego kanału popularnonaukowego "Polimaty". Kreacją dla Banku Millennium zajmuje się agencja Change Serviceplan. Media kupuje dom mediowy Initiative Media, działaniami w internecie zajmuje się Carat Poland.

Jak wyjaśnił Sebastian Hejnowski, CEO Leo Burnett Group, nie ma żadnych planów zakończenia współpracy pomiędzy Leo Burnett a Euro Bankiem. - Działania reklamowe Euro Banku będą realizowane zgodnie z wcześniejszym planem - powiedział Hejnowski.

(AMS, 07.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo