Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 30, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Effie Awards 2018: Saatchi & Saatchi IS i Wavemaker najbardziej efektywne

Do tegorocznej edycji konkursu Effie Awards zgłoszono 193 kampanie w 24 kategoriach

Najbardziej efektywną agencją reklamową roku w konkursie Effie 2018 została Saatchi & Saatchi IS, a najbardziej efektywnym domem mediowym - Wavemaker. W sumie przyznano 13 złotych, 26 srebrnych i 16 brązowych statuetek.

Złote statuetki w XIX edycji konkursu Effie Awards otrzymali twórcy kampanii: „IKEA po sąsiedzku” – przygotowanej przez Agencję Warszawa dla firmy IKEA (w kategorii Brand Experience); „Rocznik 1999” – VML Poland dla mBanku (Finanse);. „Make it possible” – Wavemaker, DDB & tribal, OMD, LH i Digital Resolution dla Huawei (Long term marketing excellence); „Młody bóg” – Starcom, BBDO Warszawa i Publicis dla firmy Prudential (Long term marketing excellence); „Dr.Witt. Na co dzień na zdrowie” – Heads Advertising i Mindshare dla Grupy Maspex (Napoje bezalkoholowe); „Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu?” – Ogilvy, Carat Polska, iProspect Polska, Posterscope oraz PTR Digital dla Philipsa (Nowe technologie); „26. finał WOŚP” – Fundacja WOŚP (Positive Change: Edukacja społeczna i Pro Bono); „Do ostatniego drzewa” – Ogilvy, Gameset, LifeTube i Facebook dla Greenpeace (Positive Change: Edukacja społeczna i Pro Bono);  „Ta kuchnia sprawdza się w życiu” – Wavemaker, Grey Group Poland, Performance Media, Kalicińscy i Loyalty Point dla firmy IKEA (Retail / Kanały sprzedaży); „Ukraina” – Grandes Kochonos i Mediacom Warszawa dla Play (Telekomunikacja); „Kurpiodobre!” – Saatchi & Saatchi IS i Blue 449 dla firmy JBB Bałdyga (w kategorii Żywność); „Fundacja WOŚP gra z partnerami” – Fundacja WOŚP, Złoty Melon oraz Boscata dla Fundacji WOŚP (Marketing & Business Solutions); „IKEA Family – transformacja danowa firmy” – IKEA, Loyalty Point oraz Wavemaker dla firmy IKEA (Marketing & Business Solutions).

Do tegorocznej edycji konkursu Effie Awards zgłoszono 193 kampanie w 24 kategoriach, nominacje uzyskało 68 kampanii w 23 kategoriach. 

Podczas poniedziałkowej gali został również zapowiedziany nowy całoroczny projekt edukacyjny Effie Marketing & Business Solutions, stworzony z myślą o menedżerach średniego i wyższego szczebla.

(AMS, 30.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.