Rośnie wartość rynku outdooru
Wpływy z reklamy zewnętrznej za pierwsze półrocze tego roku wyniosły 259,6 mln zł (ceny netto, z uwzględnieniem rabatów) – wynika z raportu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. Oznacza to wzrost o 15,7 proc. w stosunku do tego samego okresu 2005 roku.
Raport IGRZ obejmuje firmy: AMS SA, Cityboard Media, Clear Channel Poland, Ströer, News Outdoor Poland, Business Consulting, CAM Media, Gigaboard Polska oraz Mini Media/Publiprox. Dane nie uwzględniają wydatków na reklamę na środkach komunikacji. Po podsumowaniu pierwszego półrocza 2006 roku niezmienna pozostała grupa sektorów dominujących w outdoorze. Są to: rozrywka i kultura (22,5 proc. udziału w rynku), telekomunikacja (18,6 proc.), sprzedaż (14,8 proc.), żywność (13,4 proc.) motoryzacja i transport (8,5 proc.).(RUT, 20.07.2006)










