McDonald’s w kampanii wykorzystuje pionowy format wideo
Gościnnie w kampanii pojawią się influencerzy, m.in. Maciej Musiał, Blowek, Adam Zdrojkowski, Marcin Dubiel (fot. materiały prasowe)
McDonald’s Polska rozpoczął kampanię "2 for U Stories", w której spoty w całości sfilmowane zostały smartfonem w pionie.
McDonald’s wykorzystuje w kampanii pionowy format wideo z elementami znanymi z Instagram Stories. Liczy, że dzięki temu dotrze z reklamą do młodej grupy konsumentów.
Codziennie emitowany jest nowy spot promujący ofertą produktową, która dostępna jest tylko przez jeden dzień. W kilkunastosekundowych spotach występuje grupa przyjaciół i trener (znany z poprzednich spotów marki).
Spoty publikowane są w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook, YouTube), portalach, w telewizji oraz w aplikacji mobilnej McDonald’s. Łącznie zaplanowano ponad 30 spotów emitowanych w ponad 800 formatach. Gościnnie w działaniach reklamowych pojawią się influencerzy, m.in. Maciej Musiał, Blowek, Adam Zdrojkowski, Marcin Dubiel.
Za strategię, pomysł kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska), za zakup i planowanie mediów OMD, a za produkcję spotów agencja DDB&tribal i Studio Filmowe OTO. Działania potrwają do 18 listopada.
(IKO, 24.10.2018)