Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 24, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

McDonald’s w kampanii wykorzystuje pionowy format wideo

Gościnnie w kampanii pojawią się influencerzy, m.in. Maciej Musiał, Blowek, Adam Zdrojkowski, Marcin Dubiel (fot. materiały prasowe)

McDonald’s Polska rozpoczął kampanię "2 for U Stories", w której spoty w całości sfilmowane zostały smartfonem w pionie. 

McDonald’s wykorzystuje w kampanii pionowy format wideo z elementami znanymi z Instagram Stories. Liczy, że dzięki temu dotrze z reklamą do młodej grupy konsumentów.

Codziennie emitowany jest nowy spot promujący ofertą produktową, która dostępna jest tylko przez jeden dzień. W kilkunastosekundowych spotach występuje grupa przyjaciół i trener (znany z poprzednich spotów marki).

Spoty publikowane są w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook, YouTube), portalach, w telewizji oraz w aplikacji mobilnej McDonald’s. Łącznie zaplanowano ponad 30 spotów emitowanych w ponad 800 formatach. Gościnnie w działaniach reklamowych pojawią się influencerzy, m.in. Maciej Musiał, Blowek, Adam Zdrojkowski, Marcin Dubiel.

Za strategię, pomysł kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska), za zakup i planowanie mediów OMD, a za produkcję spotów agencja DDB&tribal i Studio Filmowe OTO. Działania potrwają do 18 listopada.

(IKO, 24.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.