Santander wyprzedził na YouTube PKO BP
Santander Bank Polska przeszedł we wrześniu rebranding (screen: YouTube.com/Santander Bank Polska)
Kanał Santander Bank Polska na YouTube miał na koniec września 2018 roku 10,2 tys. subskrypcji i wyprzedził pod tym względem PKO Bank Polski. Z obliczeń firmy Sotrender wynika jednak, że zdecydowanym liderem jest ING Bank Śląski.
Spośród kanałów prowadzonych przez banki najwięcej subskrypcji ma na YouTube kanał ING Bank Śląski – 114,6 tys. Dużo mniej subskrypcji mają: mBankTV – 12,6 tys. i Santander Bank Polska - 10,2 tys. Ten ostatni przeszedł we wrześniu rebranding (wcześniej nazywał się Bank Zachodni WBK), w związku z czym prowadził dużą kampanię reklamową.
Dalej pod względem liczby subskrypcji na YouTube są: PKO Bank Polski – 8,4 tys., Bank Millennium - 4,5 tys., Raiffeisen Polbank - 3,2 tys., GrupaPZU - 3,18 tys., Getin Bank - 2,9 tys., aliortv - 2,7 tys., StefczykTV - 2,4 tys.
We wrześniu najczęściej wyświetlano wideo kanału mBankTV - 9,5 mln razy. Santander Bank Polska pod tym względem był czwarty (2,7 mln wyświetleń).
(IKO, 22.10.2018)