Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stopklatka TV, Kino Polska i Kino Polska Muzyka mają nowych dyrektorów programowych

Jowita Buchman została dyrektor programową kanału Stopklatka TV, Paweł Zająkała - Kino Polska, a Marzena Mikłaszewicz - Kino Polska Muzyka.

Jowita Buchman, związana z Kino Polska TV SA od 2010 roku, od marca 2017 roku była dyrektor programową Kino Polska. Po tym jak została dyrektor programową Stopklatki, na stanowisku w Kino Polska zastąpił ją Paweł Zająkała, który od 2017 roku był redaktorem naczelnym tego kanału (stanowisko to nie będzie obsadzone). W Kino Polska TV pracuje od 2006 roku.

Hanna Baka, która była dyrektorem programowym Stopklatki TV od lutego, rozstaje się z nadawcą Kino Polska TV SA. Wcześniej kierowała telewizjami: Metro, Fokus TV i Ale Kino+.

Z kolei stanowisko dyrektora programowego Kino Polska Muzyka objęła Marzena Mikłaszewicz. Zastąpiła ona Rafała Freyera, który pozostaje dyrektorem programowym Zoom TV. Mikłaszewicz od 2011 roku była kierownikiem anteny Kino Polska Muzyka.

Na stanowisko dyrektora ds. zakupów programowych Kino Polska TV awansowała Magdalena Błasiak-Bielińska, wcześniej dyrektor ds. zakupów programowych w Stopklatce SA. Błasiak-Bielińska zajęła miejsce Doroty Zwierzchowskiej, która objęła stanowisko content strategy.

"Nowa struktura organizacyjna, którą układamy po tegorocznych przejęciach, powinna przyczynić się do jeszcze bardziej dynamicznego rozwoju naszej spółki" - stwierdza w komunikacie prasowym Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV.

(KOZ, 21.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 22, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Po trzech kwartałach Polsat prowadzi w grupie ogólnej, a TVN - w komercyjnej

(fot. rawpixel/Unsplash.com)

Po trzech kwartałach najwyższy udział w widowni telewizyjnej w grupie ogólnej miał Polsat, a w komercyjnej - TVN. W porównaniu z 2017 rokiem wyniki poprawiły TVP 1 i TVP 2.

W okresie od stycznia do września udział Polsatu w grupie ogólnej wyniósł 10,35 proc., co oznacza spadek z 10,97 proc. uzyskanych w analogicznym okresie rok wcześniej. TVP 1 rok do roku zwiększył udział z 9,67 proc. do 9,89 proc., a TVP 2 - z 7,61 proc. do 7,97 proc. TVN uzyskał 9,22 proc. wobec 9,65 proc. przed rokiem.

Spośród dziesięciu najchętniej oglądanych stacji, prócz TVP 1 i TVP 2, udziały zwiększyły także: TV 4 - z 3,96 proc. do 4,14 proc., TV Puls - z 2,96 proc. do 3,41 proc. i TTV - z 1,75 proc. do 2,15 proc. Spadki zanotowały: TVN 24 - z 4,41 proc. do 4,04 proc., TVP Info - z 3,81 proc. do 3,42 proc. i TVN Siedem - z 3,27 proc. do 3,24 proc.

W grupie komercyjnej prowadził TVN, który uzyskał 11,96 proc. udziału w rynku, co oznacza spadek z 12,48 proc. przed rokiem. Polsat zmniejszył udział z 12,47 proc. do 11,5 proc. Udział TVP 1 wzrósł z 6,12 proc. do 6,95 proc., a TVP 2 - z 6,54 proc. do 6,71 proc. W tej grupie w pierwszej dziesiątce były również: TV 4 - 3,87 proc. (spadek z 4 proc.), TV Puls - 3,61 proc. (wzrost z 3,33 proc.), TVN Siedem - 3,32 proc. (spadek z 3,55 proc.), TTV - 2,91 proc. (wzrost z 2,22 proc.), TVN 24 - 2,29 proc. (spadek z 2,52 proc.) i Puls 2 - 2,06 proc. (wzrost z 1,93 proc.)

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 22.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo