Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 20, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grand Prix Golden Drum za przywrócenie tęczy na pl. Zbawiciela

Za kampanię "Unbreakable Rainbow" agencja 180heartbeats + JvM zdobyła Grand Prix Golden Drum (fot. 180hb.com)

Agencja 180heartbeats + JvM zdobyła Grand Prix Golden Drum 2018 w Słowenii. Nagrody otrzymały również BBDO Warszawa, McCann Worldgroup Poland, Saatchi & Saatchi Warsaw, Grey Group Poland oraz Plej Warsaw.

180heartbeats + JvM zdobyła Grand Prix za kampanię "Unbreakable Rainbow" zrealizowaną dla Unilevera, Stowarzyszenia Miłość nie Wyklucza i Fundacji Wolontariat Równości. Agencja za akcję polegającą na przywróceniu tęczy (w postaci hologramu) na warszawski plac Zbawiciela otrzymała także Golden Drum oraz nagrodę "The best of good". 180heartbeats + JvM zdobyła również nagrodę Golden Dragon dla najlepszej niezależnej agencji festiwalu.

Dwie nagrody Golden Drum otrzymała agencja BBDO Warszawa za kampanię "Darkness" dla Loka Bikes (w kategoriach Website & micro sites i Creative use of data).

Statuetkę Golden Drum odebrała też agencja McCann Worldgroup Poland za kampanię "Business Facelift" dla Mastercard.

Dwie statuetki Silver Drum zdobyła Saatchi & Saatchi Warsaw za kampanię "Bee Saving Paper" dla organizacji Miejskie Pszczoły (kategoria Environment & health).

Silver Drum otrzymały także: Grey Group Poland za kampanię "Vent inspection" dla Pepco, Lewiatan, Złotych Tarasów i Straży Pożarnej (kategoria Environment & health) oraz Plej Warsaw za projekt "We help at 100" dla Biedronki i Caritasu (kategoria Best cast).

Na festiwalu przyznano także nagrody specjalne. McCann Worldgroup otrzymała Golden Net Award, jako ta sieć agencji, która osiągnęła na festiwalu największy sukces - łącznie zdobyła 175 punktów. Golden Rose Award przyznano McCann Bucharest - 91 punktów. 180heartbeats + JvM - najlepsza niezależna agencja roku - zdobyła 43 punkty. Brand Grand Prix otrzymała firma Diesel (89 punktów).

W tym roku Golden Watch otrzymali Adrian Botan, global executive creative director McCann Worldgroup oraz Catalin Dobre, CCO McCann Worldgroup Romania za kampanię „Bihor Couture”.

Young Drummers Competition zostali Daniel Szasz oraz Sandor Szabo za projekt „The secret treasure of Istria”.

Podczas tegorocznej, 25. edycji festiwalu Golden Drum, przyznano 12 Grand Prix, 26 złotych i 50 srebrnych nagród. Łącznie zgłoszono 1,2 tys. prac z 28 krajów, w tym 82 z Polski.

(PD, 20.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.