Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 17, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Coraz więcej reklamodawców korzysta z własnych agencji

(fot. Pixabay.com)

Rośnie liczba agencji reklamowych tworzonych w strukturach firm reklamodawców - wynika z raportu amerykańskiego stowarzyszenia branżowego Association of National Advertisers (ANA).

Z wyliczeń ANA wynika, że już 80 proc. ankietowanych firm prowadzi na własne potrzeby wewnętrzne agencje reklamowe. Oznacza to utrzymanie wzrostowego trendu  - w 2013 roku taką działalność deklarowało 58 proc. marketerów, a w 2008 roku - 42 proc. Większość respondentów wskazuje, że główną przyczyną korzystania z własnych zasobów reklamowych są względy oszczędnościowe.

(LL, 17.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.