Powstała facebookowa Poradnia Influencer Marketingu
Inicjatorem grupy jest Kamil Bolek (fot. materiały prasowe)
Z inicjatywy Kamila Bolka, CMO w LifeTube, powstała Poradnia Influencer Marketingu, która zrzesza ekspertów zajmujących się marketingiem internetowym.
Poradnia Influencer Marketingu to grupa na Facebooku działająca pod nazwą "Influencer marketing – panel ekspercki". Ma być miejscem wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą z szeroko pojętego influencer marketingu. Przesłane przez członków grupy pytania (należy wcześniej zarejestrować się) będą publikowane wraz z odpowiedzią eksperta.
Na pytania będą odpowiadać zaproszeni do projektu specjaliści w zakresie działań na YouTube, Instagramie, blogach, TikTok czy Facebooku, badacze internetu, eksperci wideo marketingu oraz twórcy internetowi. W projekt poza Kamilem Bolkiem zaangażowali się już: Janina Bąk (Janina Daily), Jan Zając (Sotrender), Maciej Budzich (Mediafun), Wojciech Kardyś (Good For You), Weronika Krzymińska (Gamellon), Aleksandra Szkiłądź (DDOB), Daniel Portka (Szeri by DDOB), Rafał Janik (DDOB), Adam Drzewicki (Matura to Bzdura), Patryk Brzozowski (Kameralnie).
(IKO, 16.10.2018)