Dział: INTERNET

Dodano: Październik 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gazeta.pl z przedwyborczymi cyklami wywiadów i reportaży

„Puls kampanii” jest jednym z formatów przygotowanych przez Gazeta.pl na kampanię samorządową (fot. Agencja Gazeta)

Portal Gazeta.pl (Agora) ruszył z codziennym cyklem przedwyborczych wywiadów z politykami. Oprócz tego co tydzień publikowane będą reportaże pokazujące, że obietnice polityków są niewspółmierne z tym, czego oczekują mieszkańcy miast.

W ramach cyklu „Puls kampanii” codziennie na stronie głównej Gazeta.pl będą publikowane krótkie rozmowy z kandydatami na prezydentów miast, a także z szefami sztabów, ekspertami od marketingu politycznego oraz z bohaterami spotów wyborczych. Pierwszą rozmowę przeprowadzono z kandydatem PiS na prezydenta Gdyni Marcinem Horałą.

Co czwartek w ramach cyklu reportaży "To jest problem" dziennikarze Gazeta.pl opiszą, jak obietnice wyborcze polityków często mają niewiele wspólnego z tym, czego oczekują Polacy. Sprawdzą także, z jakimi problemami władze samorządowe od lat nie są w stanie sobie poradzić.

Od 15 października na stronie głównej Gazeta.pl zostanie wydzielone specjalne miejsce, w którym redakcja będzie prezentować wszystkie informacje dotyczące kampanii wyborczej i wszystkie formaty redakcyjne z nią związane, w tym m.in. rozmowy na żywo z bohaterami bieżących wydarzeń.

(PD, 12.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.