Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pomidory Łowicza pocięte jak obraz Banksy'ego

(kolaż: Facebook.com/Łowicz, Instagram.com/Banksy)

Firma Łowicz w oryginalny sposób nawiązała do głośnej na całym świecie akcji Banksy'ego. W promocyjnej grafice pomidory w puszce przechodzą przez niszczarkę ukrytą w ramie obrazu, by zmienić się w pomidory krojone.

Na profilu marki na Facebooku pojawił się post: „Całe czy krojone - pomidory Łowicz smakują jak milion dolarów!”. Uzupełnia go grafika z puszką całych pomidorów bez skórki umieszczonych w ramie obrazu, spod której wychodzą pomidory krojone. „Gotowanie to SZTUKA wyboru” - głosi hasło na grafice. 

To nawiązanie do wydarzenia z 6 października, gdy obraz artysty Banksy'ego chwilę po wylicytowaniu go za 1,4 mln dol. na aukcji Sotheby’s w Londynie został pocięty za pomocą niszczarki ukrytej w ramie. 

Banksy jest twórcą graffiti i murali, od lat skutecznie ukrywa swoją prawdziwą tożsamość. 

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

Going, going, gone...

Post udostępniony przez Banksy (@banksy)

(PAZ, 11.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kamil Bednarek w nowej kampanii Zakładów Specjalnych Lotto

(screen: YouTube/Polski TV Ads)

"Graj w Zakłady Specjalne i wspieraj program stypendialny dla stu najzdolniejszych studentów!" to hasło kampanii reklamowej Totalizatora Sportowego promującej Zakłady Specjalne Lotto. W spotach występuje wokalista Kamil Bednarek. Kampania potrwa do 10 listopada.

Kampania promuje grę Lotto przygotowaną z okazji 100. rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę. Koncept kreatywny oparty jest na znanej piosence "Ułani, ułani", do której przygotowano nowy tekst, wykonany w aranżacji Bednarka.

Spoty emitowane są w telewizji, radiu oraz internecie. Kampania obejmuje także social media (Facebook, YouTube) oraz prasę. W punktach sprzedaży do zakupu gry zachęcać będą materiały BTL: plakaty, wobblery, standy, w których gracze znajdą blankiety oraz ulotki. Kampania będzie zintensyfikowana przez działania w mediach lokalnych oraz eventy na terenie kraju.

Kreacją reklam zajęła się agencja Red8, a spot telewizyjny wyreżyserował Arni Olafur Asgeirsson. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.

(JOK, 15.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo