Pomidory Łowicza pocięte jak obraz Banksy'ego

(kolaż: Facebook.com/Łowicz, Instagram.com/Banksy)
Firma Łowicz w oryginalny sposób nawiązała do głośnej na całym świecie akcji Banksy'ego. W promocyjnej grafice pomidory w puszce przechodzą przez niszczarkę ukrytą w ramie obrazu, by zmienić się w pomidory krojone.
Na profilu marki na Facebooku pojawił się post: „Całe czy krojone - pomidory Łowicz smakują jak milion dolarów!”. Uzupełnia go grafika z puszką całych pomidorów bez skórki umieszczonych w ramie obrazu, spod której wychodzą pomidory krojone. „Gotowanie to SZTUKA wyboru” - głosi hasło na grafice.
To nawiązanie do wydarzenia z 6 października, gdy obraz artysty Banksy'ego chwilę po wylicytowaniu go za 1,4 mln dol. na aukcji Sotheby’s w Londynie został pocięty za pomocą niszczarki ukrytej w ramie.
Banksy jest twórcą graffiti i murali, od lat skutecznie ukrywa swoją prawdziwą tożsamość.
(PAZ, 11.10.2018)
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY
Kamil Bednarek w nowej kampanii Zakładów Specjalnych Lotto

(screen: YouTube/Polski TV Ads)
"Graj w Zakłady Specjalne i wspieraj program stypendialny dla stu najzdolniejszych studentów!" to hasło kampanii reklamowej Totalizatora Sportowego promującej Zakłady Specjalne Lotto. W spotach występuje wokalista Kamil Bednarek. Kampania potrwa do 10 listopada.
Kampania promuje grę Lotto przygotowaną z okazji 100. rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę. Koncept kreatywny oparty jest na znanej piosence "Ułani, ułani", do której przygotowano nowy tekst, wykonany w aranżacji Bednarka.
Spoty emitowane są w telewizji, radiu oraz internecie. Kampania obejmuje także social media (Facebook, YouTube) oraz prasę. W punktach sprzedaży do zakupu gry zachęcać będą materiały BTL: plakaty, wobblery, standy, w których gracze znajdą blankiety oraz ulotki. Kampania będzie zintensyfikowana przez działania w mediach lokalnych oraz eventy na terenie kraju.
Kreacją reklam zajęła się agencja Red8, a spot telewizyjny wyreżyserował Arni Olafur Asgeirsson. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.
(JOK, 15.10.2018)
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
