Właściciel tygodnika “Time” twierdzi, że pismo powinno ukazywać się rzadziej
Szef wydawnictwa Meredith, obecnego właściciela magazynu “Time”, radzi jego przyszłym właścicielom zmianę częstotliwości ukazywania się tytułu.
“Produkt taki jak Time prawdopodobnie powinien ukazywać się rzadziej” - powiedział na konferencji branżowej Tom Harty, prezes Meredith. Dodał, że publikacje tego rodzaju wymagają “radykalnych zmian w modelu biznesowym”, aby przetrwać na rynku.
We wrześniu ogłoszono, że “Time” zostanie przejęty przez współzałożyciela i prezesa koncernu Salesforce Marca Benioffa i jego żonę. Wartość transakcji, która ma zostać sfinalizowana w najbliższych tygodniach, to 190 mln dol.
Grupa wydawnicza Meredith przejęła "Time" wraz z wydawnictwem Time Inc. (m.in. "Sports Illustrated", "Fortune" i "People") jesienią ub.r. za 1,8 mld dol.
(LL, 09.10.2018)