Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 18, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmiana etykiet Brok Export i Brok Sambor

Agencja Lothar Bohm Design przygotowała dla marki Brok (Royal Unibrew Polska) nową szatę graficzną etykiet piw Brok Export i Brok Sambor.

Zmiany w wyglądzie etykiet objęły liternictwo, kolorystykę oraz rozmieszczenie poszczególnych elementów, np. ciemniejsza jest szarfa, na której umieszczono napis Brok. Wprowadzenie nowych etykiet wsparte będzie przygotowaną przez agencję reklamową Ad Fabrica FCB kampanią wizerunkową marki w Koszalinie oraz wybranych miejscowościach nadmorskich (Kołobrzeg, Ustronie Morskie, Mielno, Darłowo, Ustka). W kampanii wykorzystane zostaną m.in. billboardy, megaboardy na ścianach budynków oraz flagi na głównych ulicach miast.

(SK, 18.07.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.