Zmiana etykiet Brok Export i Brok Sambor
18.07.2006, 09:06
Agencja Lothar Bohm Design przygotowała dla marki Brok (Royal Unibrew Polska) nową szatę graficzną etykiet piw Brok Export i Brok Sambor.
Zmiany w wyglądzie etykiet objęły liternictwo, kolorystykę oraz rozmieszczenie poszczególnych elementów, np. ciemniejsza jest szarfa, na której umieszczono napis Brok. Wprowadzenie nowych etykiet wsparte będzie przygotowaną przez agencję reklamową Ad Fabrica FCB kampanią wizerunkową marki w Koszalinie oraz wybranych miejscowościach nadmorskich (Kołobrzeg, Ustronie Morskie, Mielno, Darłowo, Ustka). W kampanii wykorzystane zostaną m.in. billboardy, megaboardy na ścianach budynków oraz flagi na głównych ulicach miast.(SK, 18.07.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










