Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 04, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Największe banki zwiększyły wydatki na reklamę o ponad 20 proc.

(fot. Pixabay)

Wydatki reklamowe banków od stycznia do sierpnia wyniosły 660 mln zł, czyli o 21,4 proc. więcej, niż w tym samym okresie 2017 roku. Najwięcej - bo o ponad 90 proc. - zwiększył budżet reklamowy PKO BP.

Jak wynika z danych cennikowych Kantar Media (bez rabatów), najwięcej - 64,7 mln zł - na reklamę w mediach (telewizja, dzienniki, magazyny, outdoor, indoor, radio, kino) przeznaczył w analizowanym okresie ING Bank Śląski. Rok do roku ograniczył jednak wydatki o 17,2 proc. Na drugim miejscu jest mBank, który zwiększył wydatki na reklamę o 4,3 proc. - do 64,2 mln zł. Trzeci jest PKO BP, którego wydatki na reklamę wzrosły aż o 92,5 proc. - do 60,6 mln zł.

Kolejne miejsca zajmują Bank BGŻ BNP Paribas – 54,7 mln zł (wzrost o 22,8 proc.) i Bank Millennium - 47,8 mln zł (spadek o 13,4 proc.).

(IKO, 04.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 04, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Organizacje pozarządowe w kampanii zachęcają do udziału w wyborach samorządowych

"Twój głos ma moc. Użyj jej!” – pod tym hasłem koalicja organizacji pozarządowych, koordynowana przez Fundację im. Stefana Batorego, rozpoczyna kampanię profrekwencyjną.

Kampania zachęca do udziału w tegorocznych wyborach samorządowych. Celem kampanii jest też popularyzacja wiedzy o tym, za jakie obszary naszego życia odpowiadają władze samorządowe. Spoty wideo i radiowy, w którym można usłyszeć głos Andrzeja Seweryna, został wyprodukowany przez studio Papaya Films, za koncepcje kampanii (spoty, materiały POS, outdoor, strona internetowa, social media) odpowiada agencja Directors. 

Koalicję, która zainicjowała kampanię „Twój głos ma moc” tworzą: Fundacja im. Stefana Batorego (koordynująca prace), Fundacja Aktywności Lokalnej FAL, Fundacja Projekt:Polska, Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej, Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Ogólnopolska Federacja Organizacji Pozarządowych OFOP, Ogólnopolska Sieć Organizacji Pozarządowych SPLOT, Stowarzyszenie Centrum Aktywności Lokalnej.

(AMS, 04.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY