Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 18, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jane Fonda reklamuje krem L’Oreal

Agencja reklamowa McCann Erickson Polska zaadaptowała na polski rynek kampanię kremu do twarzy dojrzałej L’Oreal Paris Dermo – Expertise. W reklamach występuje Jane Fonda.

Kampania pod hasłem ”Wapń to przyszłość mojej skóry” przebiega w prasie kobiecej (m.in. ”Twój Styl”, ”Gala”, ”Viva!”, ”Przyjaciółka”, ”Zwierciadło”), a także w telewizji. W 30-sekundowym spocie występuje 68-letnia Jane Fonda. Celem działań reklamowych jest wprowadzenie na rynek nowego kremu przeciw zmarszczkom, skierowanego do kobiet powyżej 55 roku życia. Media zaplanował i kupił Optimedia (ZenithOptimedia Group). Kampanię w mediach wspierają działania BTL prowadzone w punktach sprzedaży.

(MAZ, 18.07.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.