Grupa PZU powierzyła projekt reklamowy agencjom MSL i Leo Burnett Warszawa

(fot. materiały prasowe)
Grupa PZU powierzyła agencjom z Leo Burnett Group (MSL i Leo Burnett Warszawa) strategiczny projekt reklamowy – wynika z ustaleń "Presserwisu".
Agencje zostały wybrane w przetargu. Sebastian Hejnowski, CEO Leo Burnett Group, odmówił komentarza, choć nie zaprzeczył, że LBG realizuje projekt dla PZU.
Grupa PZU wybrała w listopadzie ubiegłego roku w przetargu agencje Red8 Advertising, Focus Media Group i VML Poland do obsługi reklamowej, a umowę podpisano na trzy lata. PZU podkreślał wówczas, że wybrano agencje, które w ofercie mają obsługę kampanii 360 stopni.
Grupa PZU nie odpowiedziała na pytania "Presserwisu".
(AMS, 03.10.2018)
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY
Największe banki zwiększyły wydatki na reklamę o ponad 20 proc.

(fot. Pixabay)
Wydatki reklamowe banków od stycznia do sierpnia wyniosły 660 mln zł, czyli o 21,4 proc. więcej, niż w tym samym okresie 2017 roku. Najwięcej - bo o ponad 90 proc. - zwiększył budżet reklamowy PKO BP.
Jak wynika z danych cennikowych Kantar Media (bez rabatów), najwięcej - 64,7 mln zł - na reklamę w mediach (telewizja, dzienniki, magazyny, outdoor, indoor, radio, kino) przeznaczył w analizowanym okresie ING Bank Śląski. Rok do roku ograniczył jednak wydatki o 17,2 proc. Na drugim miejscu jest mBank, który zwiększył wydatki na reklamę o 4,3 proc. - do 64,2 mln zł. Trzeci jest PKO BP, którego wydatki na reklamę wzrosły aż o 92,5 proc. - do 60,6 mln zł.
Kolejne miejsca zajmują Bank BGŻ BNP Paribas – 54,7 mln zł (wzrost o 22,8 proc.) i Bank Millennium - 47,8 mln zł (spadek o 13,4 proc.).
(IKO, 04.10.2018)
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
