Lidl Polska zaangażował do kampanii pracowników
03.10.2018, 08:06
W kampanii biorą udział pracownicy sklepów, centrów dystrybucyjnych i centrali (screen: Lidl.pl)
Wystartowała kampania employer brandingowa Lidl Polska pod hasłem "Więcej na radość z życia". Spoty emitowane są w telewizji, radiu, internecie. Kampania prowadzona jest w sklepach i na targach pracy.
Hasło "Więcej na radość z życia" podkreśla, że pracownicy Lidl Polska mają czas na życie prywatne. W kampanii biorą udział pracownicy sklepów, centrów dystrybucyjnych i centrali.
Kampania będzie trwała do 11 listopada. Za zakup mediów do kampanii odpowiedzialny był dom mediowy Havas Media. Z kolei spot powstał we współpracy z domem produkcyjnym Dynamo Film oraz agencją LuckyYou. Za komunikację z mediami odpowiada 24/7 Communication.
(JOK, 03.10.2018)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter