Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 03, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lidl Polska zaangażował do kampanii pracowników

W kampanii biorą udział pracownicy sklepów, centrów dystrybucyjnych i centrali (screen: Lidl.pl)

Wystartowała kampania employer brandingowa Lidl Polska pod hasłem "Więcej na radość z życia". Spoty emitowane są w telewizji, radiu, internecie. Kampania prowadzona jest w sklepach i na targach pracy.

Hasło "Więcej na radość z życia" podkreśla, że pracownicy Lidl Polska mają czas na życie prywatne. W kampanii biorą udział pracownicy sklepów, centrów dystrybucyjnych i centrali.

Kampania będzie trwała do 11 listopada. Za zakup mediów do kampanii odpowiedzialny był dom mediowy Havas Media. Z kolei spot powstał we współpracy z domem produkcyjnym Dynamo Film oraz agencją LuckyYou. Za komunikację z mediami odpowiada 24/7 Communication.

(JOK, 03.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.