Dział: PRASA

Dodano: Październik 02, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gala" z 50-procentowym wzrostem sprzedaży w lipcu

Magazyn "Party. Życie Gwiazd" (Edipresse Polska) w lipcu był liderem segmentu dwutygodników people, ale odnotował dwucyfrowy spadek sprzedaży. Z kolei dwutygodnik "Gala" (Burda Media Polska) miał 50-procentowy wzrost sprzedaży. 

Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika "Party. Życie Gwiazd" wyniosła w lipcu 148 287 egz. i była o 12,59 proc. niższa niż w lipcu 2017 roku. Na drugim miejscu był dwutygodnik "Show" (Wydawnictwo Bauer) – 92 010 egz. (spadek o 41,41 proc.). Na trzecim miejscu znalazła się "Gala" – 88 551 egz. (wzrost o 50,33 proc.). Lipcowy numer 13 z Katarzyną Dowbor na okładce kosztował 0,99 zł (był również w wersji z filmem za 29,99 zł). Standardowo "Gala" kosztuje 5,99 zł.

(JOK, 02.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.