"Gala" z 50-procentowym wzrostem sprzedaży w lipcu
Magazyn "Party. Życie Gwiazd" (Edipresse Polska) w lipcu był liderem segmentu dwutygodników people, ale odnotował dwucyfrowy spadek sprzedaży. Z kolei dwutygodnik "Gala" (Burda Media Polska) miał 50-procentowy wzrost sprzedaży.
Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika "Party. Życie Gwiazd" wyniosła w lipcu 148 287 egz. i była o 12,59 proc. niższa niż w lipcu 2017 roku. Na drugim miejscu był dwutygodnik "Show" (Wydawnictwo Bauer) – 92 010 egz. (spadek o 41,41 proc.). Na trzecim miejscu znalazła się "Gala" – 88 551 egz. (wzrost o 50,33 proc.). Lipcowy numer 13 z Katarzyną Dowbor na okładce kosztował 0,99 zł (był również w wersji z filmem za 29,99 zł). Standardowo "Gala" kosztuje 5,99 zł.
(JOK, 02.10.2018)