W kampanii Avivy billboard oczyszcza powietrze w centrum Warszawy
W centrum Warszawy stanął billboard będący zarazem filtrem powietrza (fot. materiały prasowe)
Wczoraj Aviva rozpoczęła drugą odsłonę kampanii „Wiem, czym oddycham”, która ma edukować, jak przeciwdziałać szkodliwemu wpływowi smogu na zdrowie.
W centrum Warszawy, przy skrzyżowaniu Al. Jerozolimskich i Jana Pawła II, stanął billboard będący zarazem filtrem powietrza. Dzięki technologii trzech warstw siatki oczyszczającej instalacja jest w stanie pochłonąć zanieczyszczenia emitowane przez 91 350 samochodów rocznie.
Billboard jest częścią kampanii Avivy „Wiem, czym oddycham”. Poza tym na kampanię składają się: konkurs na czujniki jakości powietrza, bieg w maskach AirRun w Krakowie i wsparcie dla spirometrycznych badań płuc w całej Polsce. Jeszcze w październiku dodatkowo wzmocni ją kampania telewizyjna, której szczegóły na razie nie zostały podane.
Za koncept i wdrożenie działań odpowiada agencja Sixtyone Yards z Poznania.
(AMS, 02.10.2018)