Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 02, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W kampanii Avivy billboard oczyszcza powietrze w centrum Warszawy

W centrum Warszawy stanął billboard będący zarazem filtrem powietrza (fot. materiały prasowe)

Wczoraj Aviva rozpoczęła drugą odsłonę kampanii „Wiem, czym oddycham”, która ma edukować, jak przeciwdziałać szkodliwemu wpływowi smogu na zdrowie.

W centrum Warszawy, przy skrzyżowaniu Al. Jerozolimskich i Jana Pawła II, stanął billboard będący zarazem filtrem powietrza. Dzięki technologii trzech warstw siatki oczyszczającej instalacja jest w stanie pochłonąć zanieczyszczenia emitowane przez 91 350 samochodów rocznie.

Billboard jest częścią kampanii Avivy „Wiem, czym oddycham”. Poza tym na kampanię składają się: konkurs na czujniki jakości powietrza, bieg w maskach AirRun w Krakowie i wsparcie dla spirometrycznych badań płuc w całej Polsce. Jeszcze w październiku dodatkowo wzmocni ją kampania telewizyjna, której szczegóły na razie nie zostały podane.

Za koncept i wdrożenie działań odpowiada agencja Sixtyone Yards z Poznania.

(AMS, 02.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.