Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 02, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W kampanii Avivy billboard oczyszcza powietrze w centrum Warszawy

W centrum Warszawy stanął billboard będący zarazem filtrem powietrza (fot. materiały prasowe)

Wczoraj Aviva rozpoczęła drugą odsłonę kampanii „Wiem, czym oddycham”, która ma edukować, jak przeciwdziałać szkodliwemu wpływowi smogu na zdrowie.

W centrum Warszawy, przy skrzyżowaniu Al. Jerozolimskich i Jana Pawła II, stanął billboard będący zarazem filtrem powietrza. Dzięki technologii trzech warstw siatki oczyszczającej instalacja jest w stanie pochłonąć zanieczyszczenia emitowane przez 91 350 samochodów rocznie.

Billboard jest częścią kampanii Avivy „Wiem, czym oddycham”. Poza tym na kampanię składają się: konkurs na czujniki jakości powietrza, bieg w maskach AirRun w Krakowie i wsparcie dla spirometrycznych badań płuc w całej Polsce. Jeszcze w październiku dodatkowo wzmocni ją kampania telewizyjna, której szczegóły na razie nie zostały podane.

Za koncept i wdrożenie działań odpowiada agencja Sixtyone Yards z Poznania.

(AMS, 02.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 02, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Robert De Niro reklamuje elektryczne auto marki Kia

Robert de Niro jest twarzą kampanii (screen: Youtube.com/Kia Motors Polska)

We wtorek ruszyła ogólnoeuropejska kampania reklamowa elektrycznego crossovera Kia e-Niro, której twarzą jest aktor Robert De Niro. 

Reklamy z udziałem gwiazdy „Chłopców z ferajny” czy „Wściekłego byka” będą emitowane w telewizji, internecie i w magazynach drukowanych. 

Producent auta zapewnia, że zostało ono zaprojektowane z myślą o przełamaniu wszelkich ograniczeń, z którymi samochody elektryczne były kojarzone do tej pory, również tych dotyczących wysokiej ceny zakupu. 

Kia e-Niro ma wejść do sprzedaży pod koniec roku. 

(PAZ, 02.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo