Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 02, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ponad 9 mln widzów oglądało finał Mistrzostw Świata siatkarzy

Polacy wygrali z Brazylią w finale 3:0 (screen Sport.tvp.pl)

Średnio 9,36 mln widzów oglądało w kanałach Telewizji Polskiej i Telewizji Polsat finał Mistrzostw Świata w siatkówce mężczyzn Brazylia - Polska.

Najwięcej widzów – 4,62 mln – spotkanie finałowe zakończonych w niedzielę mistrzostw przyciągnęło do TVP 1, co przełożyło się na 29,05 proc. udziału w rynku. W Polsat Sport mecz oglądało 1,51 mln widzów (10,16 proc. udziału), w TVP Sport – 1,48 mln (9,32 proc.), w Polsacie – 1,21 mln (8,14 proc.), a w Super Polsacie – 357,7 tys. (2,41 proc.). Telewizje transmitujące finał mistrzostw uzyskały łącznie 59,09 proc.

Mistrzostwa w TVP 1 oglądało średnio 2,23 mln widzów, w TVP 2 – 1,5 mln, w TVP Sport – 846,6 tys., w Polsat Sport – 578,2 tys., Super Polsacie – 403,4 tys., Polsat Sport Extra – 44,4 tys., a w Polsat Sport News – 17 tys.

Z reklam wokół spotkań w TVP nadawca ten uzyskał 16,91 mln zł, a Polsat z meczów na swoich antenach – 21,91 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Turniej odbył się w dniach 9-30 września w Bułgarii i we Włoszech. Telewizja Polska pokazywała mistrzostwa dzięki sublicencji udzielonej przez Telewizję Polsat. TVP nabyła też od Polsatu sublicencję do pokazywania meczów reprezentacji Polski w siatkówce mężczyzn i kobiet przez najbliższe trzy lata.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 02.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.