Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 02, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ponad 9 mln widzów oglądało finał Mistrzostw Świata siatkarzy

Polacy wygrali z Brazylią w finale 3:0 (screen Sport.tvp.pl)

Średnio 9,36 mln widzów oglądało w kanałach Telewizji Polskiej i Telewizji Polsat finał Mistrzostw Świata w siatkówce mężczyzn Brazylia - Polska.

Najwięcej widzów – 4,62 mln – spotkanie finałowe zakończonych w niedzielę mistrzostw przyciągnęło do TVP 1, co przełożyło się na 29,05 proc. udziału w rynku. W Polsat Sport mecz oglądało 1,51 mln widzów (10,16 proc. udziału), w TVP Sport – 1,48 mln (9,32 proc.), w Polsacie – 1,21 mln (8,14 proc.), a w Super Polsacie – 357,7 tys. (2,41 proc.). Telewizje transmitujące finał mistrzostw uzyskały łącznie 59,09 proc.

Mistrzostwa w TVP 1 oglądało średnio 2,23 mln widzów, w TVP 2 – 1,5 mln, w TVP Sport – 846,6 tys., w Polsat Sport – 578,2 tys., Super Polsacie – 403,4 tys., Polsat Sport Extra – 44,4 tys., a w Polsat Sport News – 17 tys.

Z reklam wokół spotkań w TVP nadawca ten uzyskał 16,91 mln zł, a Polsat z meczów na swoich antenach – 21,91 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Turniej odbył się w dniach 9-30 września w Bułgarii i we Włoszech. Telewizja Polska pokazywała mistrzostwa dzięki sublicencji udzielonej przez Telewizję Polsat. TVP nabyła też od Polsatu sublicencję do pokazywania meczów reprezentacji Polski w siatkówce mężczyzn i kobiet przez najbliższe trzy lata.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 02.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 02, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ATM Grupa miała prawie 22 mln zł zysku w pierwszym półroczu

ATM realizuje m.in. serial "Ojciec Mateusz" (screen: Youtube.com/ATM Grupa)

W pierwszym półroczu ATM Grupa zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży o 14,6 proc., do 103,58 mln zł. Zysk netto wzrósł o 207,5 proc. - do 21,69 mln zł.

Głównym źródłem przychodów ATM Grupy jest produkcja telewizyjna i filmowa. W pierwszym półroczu przychody ze sprzedaży pochodzące od zewnętrznych kontrahentów wyniosły w tym segmencie 69,6 mln zł, co stanowi 67,2 proc. przychodów ze sprzedaży ogółem. Wskaźnik EBITDA w tym segmencie wzrósł o 46,1 proc., do 5,27 mln zł.

Jak wskazuje Grupa ATM w komentarzu do wyników, wzrost przychodów związany jest z realizacją produkcji m.in. "Pierwsza Miłość", "Policjantki i Policjanci", "Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny", "Ojciec Mateusz", "Lombard. Życie pod zastaw", "Świat według Kiepskich" i "Znaki".

(GDYJ, 02.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo