Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 02, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ponad 9 mln widzów oglądało finał Mistrzostw Świata siatkarzy

Polacy wygrali z Brazylią w finale 3:0 (screen Sport.tvp.pl)

Średnio 9,36 mln widzów oglądało w kanałach Telewizji Polskiej i Telewizji Polsat finał Mistrzostw Świata w siatkówce mężczyzn Brazylia - Polska.

Najwięcej widzów – 4,62 mln – spotkanie finałowe zakończonych w niedzielę mistrzostw przyciągnęło do TVP 1, co przełożyło się na 29,05 proc. udziału w rynku. W Polsat Sport mecz oglądało 1,51 mln widzów (10,16 proc. udziału), w TVP Sport – 1,48 mln (9,32 proc.), w Polsacie – 1,21 mln (8,14 proc.), a w Super Polsacie – 357,7 tys. (2,41 proc.). Telewizje transmitujące finał mistrzostw uzyskały łącznie 59,09 proc.

Mistrzostwa w TVP 1 oglądało średnio 2,23 mln widzów, w TVP 2 – 1,5 mln, w TVP Sport – 846,6 tys., w Polsat Sport – 578,2 tys., Super Polsacie – 403,4 tys., Polsat Sport Extra – 44,4 tys., a w Polsat Sport News – 17 tys.

Z reklam wokół spotkań w TVP nadawca ten uzyskał 16,91 mln zł, a Polsat z meczów na swoich antenach – 21,91 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Turniej odbył się w dniach 9-30 września w Bułgarii i we Włoszech. Telewizja Polska pokazywała mistrzostwa dzięki sublicencji udzielonej przez Telewizję Polsat. TVP nabyła też od Polsatu sublicencję do pokazywania meczów reprezentacji Polski w siatkówce mężczyzn i kobiet przez najbliższe trzy lata.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 02.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.