Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 28, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Gonciarz reklamuje Skyr

Krzysztof Gonciarz odwiedził m.in. Biebrzański Park Narodowy (screen: Youtube.com/Krzysztof Gonciarz)

Trwa kampania digital promująca Skyr – jogurt typu islandzkiego z OSM Piątnica. W ramach działań komunikacyjnych Piątnicę odwiedził Krzysztof Gonciarz, a efekty wizyty na Podlasiu można oglądać na jego kanale na YouTube.

Skyr to tradycyjny produkt mleczarski Islandczyków, ale Skyr z Piątnicy ma być "islandzki po naszemu". To idea przewodnia całej kampanii, w której wykorzystano szereg formatów social mediowych łączących wątki i frazy islandzkie i polskie, a nawet podlaskie z Piątnicy.

Jogurt testowały m.in. Sprytne Babki, Kocham Gotować, Treneiro Vlog czy Lotar. OSM Piątnica zaprosiła na Podlasie także youtubera Krzysztofa Gonciarza, który odwiedził m.in. Biebrzański Park Narodowy, pływał kajakiem i trenował do maratonu, a także spotkał się z fanami przy fabryce OSM Piątnica.

Za koncept i realizację kampanii obejmującej współpracę z influencerami oraz social media odpowiada agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot.

(AMS, 28.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.