Krzysztof Gonciarz reklamuje Skyr
Krzysztof Gonciarz odwiedził m.in. Biebrzański Park Narodowy (screen: Youtube.com/Krzysztof Gonciarz)
Trwa kampania digital promująca Skyr – jogurt typu islandzkiego z OSM Piątnica. W ramach działań komunikacyjnych Piątnicę odwiedził Krzysztof Gonciarz, a efekty wizyty na Podlasiu można oglądać na jego kanale na YouTube.
Skyr to tradycyjny produkt mleczarski Islandczyków, ale Skyr z Piątnicy ma być "islandzki po naszemu". To idea przewodnia całej kampanii, w której wykorzystano szereg formatów social mediowych łączących wątki i frazy islandzkie i polskie, a nawet podlaskie z Piątnicy.
Jogurt testowały m.in. Sprytne Babki, Kocham Gotować, Treneiro Vlog czy Lotar. OSM Piątnica zaprosiła na Podlasie także youtubera Krzysztofa Gonciarza, który odwiedził m.in. Biebrzański Park Narodowy, pływał kajakiem i trenował do maratonu, a także spotkał się z fanami przy fabryce OSM Piątnica.
Za koncept i realizację kampanii obejmującej współpracę z influencerami oraz social media odpowiada agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot.
(AMS, 28.09.2018)