Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 28, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agnieszka Mucha przechodzi z Film Produkcji do Papaya Films

Agnieszka Mucha od 27 lat pracuje jako organizator produkcji (fot. materiały prasowe)

Agnieszka Mucha będzie producentką w Papaya Films. Ostatnio pracowała w Film Produkcji.

Mucha od 27 lat pracuje jako organizator produkcji i producent filmowy. Zarządzała pracą zespołów, zarówno na poziomie finansowym (kosztorysy, faktury, umowy, rozliczenia), jak i organizacyjnym (planowanie, wyjazdy, współpraca z zewnętrznymi partnerami). Pracę zaczynała w studiu O’key, potem pracowała w Oto, przez osiem lat w Film It, a przez ostatnie pięć lat - w Film Produkcji na stanowisku producenta.

(AMS, 28.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 28, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Gonciarz reklamuje Skyr

Krzysztof Gonciarz odwiedził m.in. Biebrzański Park Narodowy (screen: Youtube.com/Krzysztof Gonciarz)

Trwa kampania digital promująca Skyr – jogurt typu islandzkiego z OSM Piątnica. W ramach działań komunikacyjnych Piątnicę odwiedził Krzysztof Gonciarz, a efekty wizyty na Podlasiu można oglądać na jego kanale na YouTube.

Skyr to tradycyjny produkt mleczarski Islandczyków, ale Skyr z Piątnicy ma być "islandzki po naszemu". To idea przewodnia całej kampanii, w której wykorzystano szereg formatów social mediowych łączących wątki i frazy islandzkie i polskie, a nawet podlaskie z Piątnicy.

Jogurt testowały m.in. Sprytne Babki, Kocham Gotować, Treneiro Vlog czy Lotar. OSM Piątnica zaprosiła na Podlasie także youtubera Krzysztofa Gonciarza, który odwiedził m.in. Biebrzański Park Narodowy, pływał kajakiem i trenował do maratonu, a także spotkał się z fanami przy fabryce OSM Piątnica.

Za koncept i realizację kampanii obejmującej współpracę z influencerami oraz social media odpowiada agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot.

(AMS, 28.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY