Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 28, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gazeta.pl rozbudowuje newsroom, jego szefem zostaje Bartosz Raj

Bartosz Raj, dotychczasowy redaktor naczelny serwisu Sport.pl, od października zostanie szefem newsroomu Gazeta.pl (fot. materiały prasowe)

Od października Gazeta.pl (Agora SA) powiększy newsroom, włączając do niego m.in. serwisy o tematyce technologiczno-gospodarczej, kulturalnej i rozrywkowej. Szefem połączonego newsroomu zostanie Bartosz Raj, dotychczasowy redaktor naczelny serwisu Sport.pl (zastąpi go tam Paweł Wilkowicz).

W nowym newsroomie Gazeta.pl znajdą się redakcje serwisów: informacyjnego Wiadomości.gazeta.pl; technologiczno-biznesowego Next.gazeta.pl; Kultura.gazeta.pl i rozrywkowego Buzz.gazeta.pl. Szefem powiększonego newsroomu zostanie Bartosz Raj. Do tej pory newsroomem kierował Michał Fal, który obejmie nowo utworzone stanowisko sekretarza redakcji Gazeta.pl.

Natomiast Marzena Szkolak, dotychczas odpowiadająca za treści w serwisach lifestylowych Gazeta.pl, zostanie zastępczynią Pawła Stremskiego, dyrektora programowego Gazeta.pl. Szkolak ma się zajmować współtworzeniem polityki programowej portalu, prowadzeniem dużych projektów redakcyjnych i zarządzaniem bieżącą działalnością.

Z kolei Marlena Jezierska będzie odpowiadać za rozwój biznesowy serwisów lifestylowych (Zdrowie.gazeta.pl, MyFitness.pl i eDziecko.pl) i kulinarnych. Dotychczasowa dyrektor serwisów lifestylowych i wideo Anna Gumkowska ma się zajmować w portalu formatami wideo. Jezierska wcześniej odpowiadała za strategię biznesową serwisu Sport.pl. Jej obowiązki przejmie Piotr Pietrzak, który przeszedł do Agory z Nike Poland, gdzie przez trzy lata pracował na stanowisku dyrektora marketingu.

Anna Budyńska zostanie kierownikiem ds. treści premium publikowanych w serwisach Weekend.gazeta.pl i Kobieta.gazeta.pl. Pracę na nowo utworzonym stanowisku będzie łączyć z obowiązkami redaktor naczelnej Weekend.gazeta.pl. Budyńska od stycznia 2017 roku kierowała weekendowym wydaniem Gazeta.pl. Wcześniej pracowała w mediach Ringier Axel Springer Polska.

Według danych PBI/Gemius w sierpniu stronę główną Gazeta.pl odwiedziło 2,28 mln użytkowników.

(PD, 28.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.