Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 27, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Pawlikowski i Piotr Piętka wspólnie zarządzają Publicis Groupe Polska

Piotr Piętka i Tomasz Pawlikowski kierują Publicis Groupe Polska (fot. materiały prasowe)

Publicis Groupe wybrał osoby, które pokierują polskim oddziałem. Prezesów będzie dwóch: na stanowiska co-CEO Publicis Groupe Polska zostali powołani Tomasz Pawlikowski, dotychczasowy chairman Publicis Communications Polska, i Piotr Piętka, który od 2016 roku był chief executive officerem Publicis Media Polska.

Pawlikowski i Piętka raportują do Jarosława Ziębińskiego, CEO Publicis Groupe na region Europy Północnej i Środkowej. Ich zadaniem na nowych stanowiskach jest "przyspieszenie integracji kompetencji Publicis Groupe w Polsce".

Będą oni wspierani przez Alberta Wyszomirskiego (chief financial officer), Monikę Krawiec-Zaworską (chief talent officer), Annę Sakowicz (chief data & analytics officer), Krzysztofa Andrzejczaka (chief e-commerce officer).

Grupa informuje, że zmiana jest częścią globalnego procesu wdrażania modelu "Power of One" na kluczowych dla holdingu rynkach. O tym, że Grupa Publicis zmienia globalną organizację, a co za tym idzie – ponownie tworzy regionalne zespoły, z których zrezygnowała prawie trzy lata temu, informowaliśmy w czerwcu.

Do Publicis Groupe należą agencje: Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, Performics, LiquidThread, Publicis, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi IS, Arc, MSL i Prodigious.

(IKO, 27.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 27, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook wprowadza reklamy do funkcji Stories i do Messengera

Facebook ogłosił wprowadzenie reklam w funkcji Stories na swojej platformie i w komunikatorze Messenger.

Jak informuje firma, każdego dnia ponad 300 mln ludzi korzysta z funkcji Stories na Facebooku i Messengerze. Wczoraj wprowadzono możliwość dodawania Facebook Stories jako dodatkowego miejsca docelowego w kampaniach reklamowych. W najbliższych tygodniach opcja ta ma być też dostępna w komunikatorze Messenger. Usługa jest testowana we współpracy z KFC, Kettle Chips oraz iHeartRadio.

Reklamy są dostępne od roku w Stories na Instagramie, który również należy do Facebooka. Według badania Ipsos zrealizowanego na zlecenie Facebooka 68 proc. osób potwierdziło, że regularnie korzysta z funkcji Stories w co najmniej trzech aplikacjach, a 63 proc. przyznało, że planuje używać jej częściej.

Stories to zdjęcia i filmy wyświetlane w formie slajdów na osi czasu, które znikają po 24 godzinach od opublikowania. Jako pierwszy taką funkcję udostępnił swoim użytkownikom Snapchat.

(PAZ, 27.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo