"Przejdźmy na Ty" – nowa platforma komunikacji marki Tyskie
25.09.2018, 07:22
Kampania Piwowarska startuje z nową platformą komunikacji marki Tyskie – pod hasłem "Przejdźmy na Ty".
Koncepcją kreatywną „Przejdźmy na Ty” marka chce powrócić do swoich korzeni i przypomnieć, że Tyskie od lat zbliża ludzi i zachęca do przełamywania barier.
W ramach kampanii w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowane są 30-sekundowe spoty. Kampania prowadzona jest także w internecie.
Za działania odpowiadają: agencja Bardzo – kreacja i przygotowanie spotu telewizyjnego, Oto Film – produkcja, duet Konqubinat – reżyseria, dom mediowy Zenith – planowanie i zakup mediów, Tailor Made PR – działania PR, agencja Gong – digital.
(JOK, 25.09.2018)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter