Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 17, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Promocja AD Polska przy współpracy z GoodFellows

Agencja GoodFellows advertising&event service wygrała przetarg na zorganizowanie loterii promocyjnej dla AD Polska, dystrybutora części i narzędzi motoryzacyjnych.

Loteria "Gotowy na nagrody?!", w której mogą wziąć udział jedynie firmy handlujące częściami motoryzacyjnymi na rynku detalicznym (które kupiły produkty marki AD za 1 tys. zł), potrwa od lipca do grudnia, a na zwycięzców czeka m.in. samochód oraz wycieczki do Egiptu. GoodFellows odpowiada za przygotowanie materiałów promocyjnych, reklamy w prasie branżowej, promocję w Internecie, a także obsługę prawną loterii i zakup nagród.

(PK, 17.07.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.