Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Klip "Męskie Granie" wciąż najpopularniejszy na YouTube, a za nim spoty Biedronki

W teledysku "Męskie Granie Orkiestra 2018 – Początek (live)" śpiewa i występuje m.in. Dawid Podsiadło (screen: Youtube.com/MeskieGranie)

Teledysk "Męskie Granie Orkiestra 2018 – Początek (live)" w sierpniu był pierwszy w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard, co oznacza, że po raz czwarty z rzędu spot ten jest liderem rankingu.

"Męskie Granie Orkiestra 2018 – Początek (live)" jest reklamą marki Żywiec. Film został opublikowany 22 maja na kanale MęskieGranie i został już wyświetlony 45 mln razy. Za kreację teledysku odpowiada Opus Film i Agencja 2012, a za zakup mediów do tej kampanii - Starcom.

Na drugim i czwartym miejscu uplasowały się reklamy sklepów sieci Biedronka (Jeronimo Martins Polska), promujące akcję lojalnościową Gang Słodziaków. Były to kolejno spoty "Gang Słodziaków w Biedronce!" i "Piosenka «Chodź, poznaj Gang Słodziaków»". Trzecim najpopularniejszym spotem była reklama operatora komórkowego Play z udziałem piosenkarki Margaret "Hit na lato! Nawet 30 GB za darmo w aplikacji Play24 | Margaret". Piąta w zestawieniu była reklama piwa EB "Projekt Tymczasem – Docuseries – odcinek 1: Sokół «Chcemy Być Wyżej»", w której pokazano jak Sokół, Zeppy Zep i Steez pracują nad materiałem Sitka.

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego).

(IKO, 21.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.