Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

DKMS planuje intensywną kampanię na 2019 rok

Fundacja DKMS, która wybrała H2O Creative do opracowania kampanii społecznej, przygotowuje jej start na pierwszy kwartał 2019 roku.

Zadaniem agencji jest przygotowanie holistycznej kampanii społecznej fundacji promującej ideę dawstwa szpiku, obejmującej działania komunikacyjne z wykorzystaniem kanałów offline i online. Agencja przygotuje kompleksową kampanię z wykorzystaniem telewizji, nośników OOH i kanałów digitalowych. Działania agencji  mają skłonić kolejne osoby do podjęcia świadomej decyzji o rejestracji jako potencjalny dawca szpiku.

Za ubiegłoroczną kampanię społeczną DKMS z udziałem pięcioletniej Hani, która dzięki przeszczepowi szpiku kostnego zwalczyła ostrą białaczką limfoblastyczną, prowadzoną pod hasłem "Pomożesz? Bo możesz. Masz to w genach", odpowiadała Grupa Eskadra we współpracy ze studiem Tofi Productions.

(AMS, 21.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 24, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kuba Przygoński ambasadorem marki Dunlop

(screen: YouTube/DunlopPolska)

Kierowca rajdowy Kuba Przygoński został ambasadorem brytyjskiego producenta opon samochodowych, firmy Dunlop. 

Kuba Przygoński to kierowca rajdowy Orlen Team. W ramach umowy będzie promować i testować produkty firmy. Planowane działania reklamowe związane są ze 130-leciem istnienia marki.

(MAC, 24.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo