DKMS planuje intensywną kampanię na 2019 rok
Fundacja DKMS, która wybrała H2O Creative do opracowania kampanii społecznej, przygotowuje jej start na pierwszy kwartał 2019 roku.
Zadaniem agencji jest przygotowanie holistycznej kampanii społecznej fundacji promującej ideę dawstwa szpiku, obejmującej działania komunikacyjne z wykorzystaniem kanałów offline i online. Agencja przygotuje kompleksową kampanię z wykorzystaniem telewizji, nośników OOH i kanałów digitalowych. Działania agencji mają skłonić kolejne osoby do podjęcia świadomej decyzji o rejestracji jako potencjalny dawca szpiku.
Za ubiegłoroczną kampanię społeczną DKMS z udziałem pięcioletniej Hani, która dzięki przeszczepowi szpiku kostnego zwalczyła ostrą białaczką limfoblastyczną, prowadzoną pod hasłem "Pomożesz? Bo możesz. Masz to w genach", odpowiadała Grupa Eskadra we współpracy ze studiem Tofi Productions.
(AMS, 21.09.2018)