Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 17, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Whisky Media uruchomiła serwis lifestylowy dla mężczyzn - Sztos.pl

Agencja kreatywna Whisky Media uruchomiła serwis lifestylowy dla mężczyzn - Sztos.pl. Jego redaktorem naczelnym został Łukasz Załuski, były wicenaczelny miesięcznika "Focus".

W serwisie publikowane są treści dotyczące motoryzacji, technologii, sportu, kultury, mody męskiej i kuchni (dziennie ma pojawiać się około ośmiu tekstów krótszych i trzy felietony). Autorami Sztos.pl są Rafał Jemielita ("Playboy", TVN Turbo), Marek Tretyn (Foodsnob.pl, "Logo"), Michał Gronowski (Pangrono.pl), a także Tytus Hołdys, Jarosław Babraj, Adam Węgłowski, Max Suski, Paweł Bonik i Robert Wiertlewski.

Łukasz Głombicki, prezes Whisky Media, podkreśla, że w segmencie komunikacji dla mężczyzn jest wciąż niezagospodarowany obszar i duże zapotrzebowanie na wysokiej jakości treści. - Celujemy w grupę mężczyzn w wieku 18-35 lat – mówi Łukasz Głombicki.
W serwisie ma być też sklep internetowy z gadżetami dla mężczyzn. Agencja przewiduje też reklamy (display, content marketing). - Jako Whisky Media stawiamy nie tylko na treści tworzone dla naszych klientów. Chcemy zrobić krok dalej, czyli stworzyć dla nich naturalną przestrzeń w mediach – zaznacza Głombicki.

Sztos.pl będzie miał także kanał na YouTube, na którym będą publikowane programy wideo. Za przygotowanie rysunków w serwisie odpowiada Fabryka Rzeczy Ładnych.

Agencja kreatywna Whisky Media została założona w maju 2018 roku przez Łukasza Głombickiego. Zajmuje się działaniami digital (tworzenie i optymalizacja stron internetowych, media społecznościowe i komunikacja), tworzeniem treści i wideo.

(IKO, 17.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 18, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sport, gospodarka i publicystyka w nowej ofercie wideo Onetu

(fot. materiały prasowe)

W nowej ofercie programowej wideo Onetu znalazło się pięć nowości, w tym format sportowy Wojciecha Szczęsnego i Łukasza Wiśniowskiego i programy o tematyce e-sportowej, gospodarczej oraz publicystyka.

„Prosto w Szczenę” to nowość, w której duet Wojciech Szczęsny – Łukasz Wiśniowski w dowcipny sposób komentują bieżące wydarzenia ze świata piłki nożnej, a także opowiadają historie z piłkarskich szatni, zdradzają ciekawostki z życia gwiazd reprezentacji Polski czy z największych klubów świata. W każdym z nadawanych premierowo we wtorki o godz. 18 odcinków prowadzący łączą się za pomocą Skype’a lub Face Time’a z największymi osobowościami świata futbolu, prosząc ich o komentarz na omawiany temat i wyciągając z nich opowieści, które dotąd nie ujrzały światła dziennego lub znane były nielicznym. Pierwszy odcinek „Prosto w Szczenę” będzie można zobaczyć 16 października.

Druga nowość jesiennej ramówki to „Misja esport”, w której w każdy czwartek o godz. 17.30 będzie można zobaczyć influencerów e-sportowych. Program poprowadzi Maciej „Sawik” Sawicki, a jego gośćmi będą m. in. Piotr „Izak” Skowyrski, Fryderyk „Veggie” Kozioł, Michał „Carmac” Blicharz, którzy co tydzień będą omawiać najważniejsze wydarzenia ze świata e-sportu. Emisja programu rozpocznie się 11 października.

Wśród nowych propozycji lifestylowych znajduje się „Jedno zdanie”, w którym bohaterowie programu Małgorzaty Ohme dzielą się tym, jak brzmiało jedno zdanie, które wywarło istotny wpłynęło na ich życie. Gościem pierwszego odcinka, który będzie można zobaczyć w czwartek, 20 września o godz. 14, będzie Krystyna Janda.

Kolejna nowość to „Inside Company” - seria krótkich reportaży o ludziach z pasją, wizjonerach, dla których prowadzenie biznesu to fascynująca gra. Bohaterowie cyklu opowiadają o swoim życiu i karierze, o tym jaką drogę przeszli od pomysłu na swoje zawodowe życie do miejsca, w którym są dziś. W krótkim programie o charakterze storytellingowym pokazują swoją siłę, determinację i pasję, które zawsze są kluczem do sukcesu. Program będzie emitowany we wtorki o godz. 14.

W czwartki w Onecie można oglądać „7 metrów pod ziemią” Rafała Gębury. Goście programu dzielą się z prowadzącym sekretami swoich zawodów, opowiadają o trudnych przełomowych wydarzeniach ze swojego życia. Wszystko to dzieje się siedem metrów pod ziemią, pod jednym z warszawskich biurowców.

Od 3 września powróciły po letniej przerwie „Onet Rano” oraz „Onet Rano #WIEM” - pasmo poranne, które widzowie mogą oglądać od dwóch lat. Program jest emitowany na żywo od poniedziałku do piątku od godz. 7.55. W jesiennej odsłonie poranka program prowadzą Jarosław Kuźniar, Iwona Kutyna, Bartosz Węglarczyk i Piotr Kędzierski.

Od wtorku do piątku o godz. 9.30 pojawia się pasmo publicystyczne – „Opinie”, w którym dziennikarze Onetu, „Newsweek Polska” i „Faktu” pytają polityków, komentatorów i ekspertów o aktualne sprawy polityczne i społeczne. Programy w paśmie „Opinie” prowadzą znani i cenieni przez widzów publicyści: Renata Kim, Andrzej Stankiewicz, Agnieszka Burzyńska i Bartosz Węglarczyk.

Ofertę publicystyczną Onetu dopełnia flagowy program „Tomasz Lis.”. W szóstym sezonie program można oglądać w poniedziałki o godz. 15:00 na Onet.pl, Newsweek.pl. oraz na Facebook Live i Periscope.

Uzupełnieniem oferty Onetu w obszarze informacji jest „Onet24”, krótki program informacyjny. Każde wydanie Onet24 zawiera kluczowe newsy z kraju i ze świata ilustrowane najlepszymi materiałami reporterskimi.

Pasmo magazynowe Onetu otwiera w każdy poniedziałek Michał Pol „Misją futbol” - programem sportowym, w którym dziennikarze sportowi oceniają mecze, grę poszczególnych zespołów i decyzje trenerów. Premierowe odcinki „Misji futbol” można oglądać w poniedziałki o godz. 10.15.

W środy Onet emituje dwa programy - „Na czasie”, w którym Łukasz Grass, redaktor naczelny Business Insider Polska, opowiada o trendach, nowościach i biznesie, oraz „Pograne” w nowej formule. Piotr Kędzierski zaprasza do rozmowy osoby, które potrafią jednocześnie grać i odpowiadać na podchwytliwe pytania prowadzącego.

W piątki w Onecie jest kontynuowany program „Rezerwacja”, w którym redaktor naczelna Onet Kultura, Katarzyna Janowska i jej goście robią przegląd wydarzeń kulturalnych i rekomendują, co wybrać z szerokiej oferty cotygodniowych premier filmów, spektakli, koncertów, książek oraz festiwali.

Cała oferta programowa jest dostępna na stronie głównej Onet.pl, w aplikacji mobilnej Onet, w mediach społecznościowych (Facebook Live, Periscope, YouTube), a nowe odcinki programów będą udostępniane w sekcji „Programy Onetu” w serwisie VoD.pl.

(MAK, 18.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo