Bernard Czajkowski w zarządzie Grupy Netsprint
Grupa Netsprint (zajmuje się data-driven marketingiem) zmieniła skład zarządu.
Z zarządu odszedł Artur Banach, dotychczasowy chief security officer Grupy Netsprint. Po zakończeniu działalności operacyjnej pozostanie mniejszościowym udziałowcem i będzie wspierał merytorycznie rozwój grupy. "Chciałbym poświęcić swój czas innym przedsięwzięciom i realizować nowe pomysły" - tłumaczy w komunikacie prasowym Banach.
Do zarządu wszedł Bernard Czajkowski, który dołączył do Grupy Netsprint na stanowisko dyrektora finansowego (wcześniej był dyrektorem finansowym w TVN Digital).
Oprócz niego w zarządzie zasiadają Monika Bronowska, prezes Grupy Netsprint, Agata Lauko, prezes Netsprint, Sebastian Białousz, prezes LeadR.
Jednocześnie Grupa Netsprint ogłosiła nową strategię, która teraz ma opierać się na zbieraniu, analizie i agregowaniu danych. "Motorem napędowym są bez wątpienia kampanie oparte na pogłębionej analizie danych. Tylko reklamy szyte na miarę i dostosowane do konkretnego użytkownika są efektywne i przynoszą zwrot z inwestycji" – komentuje Monika Bronowska.
(IKO, 17.09.2018)