TVN 24 liderem mediów społecznościowych, najwięcej reakcji ASZdziennik
Badanie uwzględnia aktywność na Facebooku, Twitterze, Instagramie i YouTube (grafika Storyclash)
TVN 24, "Gazeta Wyborcza" i Wirtualna Polska w sierpniu miały najwięcej interakcji w mediach społecznościowych – wynika z analizy firmy Storyclash. Najczęściej internauci reagowali na materiał informujący o planach wprowadzenia podatku dla par żyjących bez ślubu.
Badanie uwzględnia aktywność na Facebooku, Twitterze, Instagramie i YouTube.
Łącznie, jak wyliczył Storyclash dla "Presserwisu", najwięcej interakcji (reakcji, komentarzy, udostępnień) spośród polskich serwisów informacyjnych w sierpniu miały serwis Tvn24.pl – 1,47 mln (wzrost o 1 proc. w porównaniu z lipcem), Wyborcza.pl – 1,33 mln (wzrost o 1 proc.) i Wp.pl – 1,14 mln (spadek o 10 proc.).
Najczęściej użytkownicy mediów społecznościowych reagowali na tekst opublikowany 9 sierpnia na Aszdziennik.pl ("Nowość dla par żyjących bez ślubu. Rząd wprowadził podatek od życia w grzechu") oraz film opublikowany 4 sierpnia na facebookowym koncie Toteraz (ostatnie przemówienie uczestnika Powstania Warszawskiego gen. Zbigniewa Ścibora-Rylskiego).
(GDYJ, 13.09.2018)