Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Konflikt gwiazd telewizji TVN w mediach społecznościowych

Kinga Rusin i Małgorzata Rozenek-Majdan (kolaż - screen: Youtube.com/Gala, screen: Youtube.com/TVN Style)

Kinga Rusin („Agent”, „Dzień dobry TVN”) i Małgorzata Rozenek-Majdan („Perfekcyjna pani domu”, „Projekt Lady”) pokłóciły się w mediach społecznościowych. 

Zaczęło się od skrytykowania na Instagramie przez modelkę Joannę Krupę („Top Model”) Małgorzaty Rozenek-Majdan za udział w kampanii reklamowej producenta kosmetyków, który znajduje się na  sporządzonej przez organizację PETA liście marek testujących produkty na zwierzętach. Rozenek odpowiedziała, że firma, z którą współpracuje, zapewniła ją o niestosowaniu takich praktyk. Dodatkowo zarzuciła Krupie, że ta zaatakowała ją, ponieważ modelka sama nieskutecznie starała się o kontrakt reklamowy u tego producenta.

Do sporu włączyła się Kinga Rusin, która jest właścicielką firmy produkującej naturalne kosmetyki. Podkreśliła, że dla niej dobro zwierząt jest priorytetem i nigdy nie dopuściłaby do testowania produktów ich kosztem. 

„Walka o prawa zwierząt jest dla mnie bardzo ważna. Tylko ja nie wykorzystuję jej do promocji swoich kosmetyków, tak jak Kinga Rusin” - odparła Rozenek. 

Kinga Rusin opublikowała na Facebooku obszerny post, w którym odniosła się do tych słów.

„Nie pozwolę, żeby wypindrzona, sztuczna lala, wdzięcząc się do kamery przekreślała jednym koślawym zdaniem ideały, o które walczę od lat! Rozenek zarzuca mi wykorzystywanie w biznesie walki o prawa zwierząt. Co za żałosna próba obrony jej własnej hipokryzji! No i, pomijając bezczelność, gdzie tu logika!? Właśnie ze względu na prawa zwierząt zrezygnowałam z olbrzymiej kasy w Chinach nie wchodząc tam z moją marką mimo wielu propozycji z tamtej strony! Czy Rozenek zrezygnowała z reklamy czyli pieniędzy, kiedy dowiedziała się że marka, z którą podpisała kontrakt testuje produkty na rynek chiński na zwierzętach?! Z tego co widzę, nie. Jedno mówi, a drugie robi. Widocznie dla niej nie istnieją wartości wyższe - liczy się kasa” - m.in. napisała Rusin (pisownia oryginalna).

„Kochani, nie oczekujcie ode mnie żadnej reakcji. Jest mi po prostu, po ludzku, przykro…” - napisała w tej sprawie Rozenek na Instagramie.  

(PAZ, 12.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zebrano już ponad 200 tys. zł na dokument o pedofilii w polskim Kościele

Premiera filmu Tomasza Sekielskiego o pedofilii w Kościele planowana jest na 2019 rok (fot. ilustracyjna pixabay.com)

Dziennikarz Tomasz Sekielski zebrał już ponad 200 tys. zł na film dokumentalny o pedofilii w polskim Kościele. Akcja crowdfundingowa rozpoczęła się w połowie lutego w serwisie Patronite.pl.

Do tej pory wsparcie finansowe zadeklarowało ponad 830 osób. Zdjęcia do filmu rozpoczęły się jeszcze przed ogłoszeniem zbiórki. Prace nad dokumentem mają potrwać około roku, a koszt całej produkcji oszacowano na 450 tys. zł.

Dziennikarz podkreśla, że ekipa filmowa prowadzi research, gromadzi i weryfikuje dokumenty oraz wyjeżdża na zdjęcia. – Ważne dla nas jest, żeby mieć stały dopływ pieniędzy. Jeżeli zbiórka utrzyma się na dotychczasowym poziomie, to możemy z dużym prawdopodobieństwem powiedzieć, że premiera filmu w marcu 2019 roku jest absolutnie realna – podkreśla Sekielski.

W kwietniu Tomasz Sekielski rozpoczął współpracę z Wirtualną Polską, gdzie prowadzi autorski vlog. Wcześniej produkował dla Fokus TV serial dokumentalny "Tomasz Sekielski. Teoria spisku", nadawany od października do grudnia 2017 roku. Jest dziennikarzem i prowadzącym, który pracował m.in. w TVN i TVN 24, Nowej TV oraz TVP. W 2006 roku, wraz z Andrzejem Morozowskim, zdobył tytuł Dziennikarza Roku magazynu "Press".

(GDYJ, 13.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo