Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pracuj.pl promuje się spotami z serii „Szef i reszta”

Kampania Pracuj.pl potrwa do końca listopada (fot. materiały prasowe)

Serwis Pracuj.pl informuje, że rozpoczął największą w swojej historii kampanię reklamową. 

Cztery spoty będą pokazywane w stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat i TVP), serwisach VoD i w społecznościowych. Działania prowadzone są też w rozgłośniach radiowych.

Kampania (potrwa do końca listopada) realizowana jest w ramach platformy komunikacyjnej "Szef i reszta". Skierowana jest zarówno do pracowników umysłowych, jak i fizycznych. Promuje aplikację mobilną Pracuj.pl.

Za kreację i koncepcję kampanii odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa,  autorem hasła "Sprawdź, czy nie szukasz" jest zaś agencja Brain. Spoty wyreżyserował Łukasz Jaworski, a za ich produkcję odpowiada dom produkcyjny Prime Time. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy K2 Media.

(IKO, 12.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 14, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jaromir Sroga odchodzi z GroupM, będzie pracować po stronie klienta

Jaromir Sroga był prezesem domu mediowego Maxus i dyrektorem biura reklamy Eurozetu (fot. materiały prasowe)

Jaromir Sroga, były prezes domu mediowego Maxus Warszawa, odchodzi z polskiego oddziału GroupM. Z naszych ustaleń wynika, że będzie pracować po stronie klienta.

Jak się dowiedzieliśmy, Jaromir Sroga ma pracować u jednego z największych reklamodawców. Do GroupM dołączył w 2015 roku jako prezes domu mediowego Maxus. Po tym jak połączono Maxus Warszawa i MEC (powstał Wavemaker), Sroga objął stanowisko head of transformation.

Wcześniej, od 2000 roku, pracował w Eurozecie - ostatnio był członkiem zarządu i dyrektorem biura reklamy.

Dom mediowy Maxus Warszawa, którym kierował Jaromir Sroga, w 2017 roku miał 112,5 mln zł przychodów i 2,57 mln zł zysku netto (dane KRS).

(KOZ, 14.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo