Pracuj.pl promuje się spotami z serii „Szef i reszta”
Kampania Pracuj.pl potrwa do końca listopada (fot. materiały prasowe)
Serwis Pracuj.pl informuje, że rozpoczął największą w swojej historii kampanię reklamową.
Cztery spoty będą pokazywane w stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat i TVP), serwisach VoD i w społecznościowych. Działania prowadzone są też w rozgłośniach radiowych.
Kampania (potrwa do końca listopada) realizowana jest w ramach platformy komunikacyjnej "Szef i reszta". Skierowana jest zarówno do pracowników umysłowych, jak i fizycznych. Promuje aplikację mobilną Pracuj.pl.
Za kreację i koncepcję kampanii odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, autorem hasła "Sprawdź, czy nie szukasz" jest zaś agencja Brain. Spoty wyreżyserował Łukasz Jaworski, a za ich produkcję odpowiada dom produkcyjny Prime Time. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy K2 Media.
(IKO, 12.09.2018)