Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Carrefour zmienia platformę komunikacyjną

Carrefour będzie promował działania mające na celu zachęcenie konsumentów do zdrowego odżywiania (screen: Youtube.com/Carrefour Polska)

Sieć sklepów Carrefour wprowadza globalną platformę komunikacyjną – Act For Food.

W ramach nowej strategii komunikacji marka Carrefour będzie promowała działania mające na celu zachęcenie konsumentów do zdrowego odżywiania. Firma chce być "światowym liderem w dostarczaniu najwyższej jakości żywności w przystępnych cenach". Dotychczas Carrefour promował się wizerunkiem Napoleona.

W ramach globalnej kampanii Act For Food prowadzonej pod hasłem "Wszyscy zasługujemy na najlepsze" powstał spot, który została zaadaptowany na polski rynek. Powstała wersja 90-sekundowa na YouTube i dwa spoty 30-sekundowe, które zostały uzupełnione o lokalne działania.

Agencja Saatchi & Saatchi IS odpowiada za adaptację programu Act For Food i standardowe działania ATL. Ponadto przygotowała kampanię wspierającą w mediach społecznościowych, katalogi w sklepach Carrefour, materiały POS i materiały na Actforfood.carrefour.pl. Planowaniem i zakupem mediów zajęły się domy mediowe Arena Media i K2 Media.

(IKO, 12.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pracuj.pl promuje się spotami z serii „Szef i reszta”

Kampania Pracuj.pl potrwa do końca listopada (fot. materiały prasowe)

Serwis Pracuj.pl informuje, że rozpoczął największą w swojej historii kampanię reklamową. 

Cztery spoty będą pokazywane w stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat i TVP), serwisach VoD i w społecznościowych. Działania prowadzone są też w rozgłośniach radiowych.

Kampania (potrwa do końca listopada) realizowana jest w ramach platformy komunikacyjnej "Szef i reszta". Skierowana jest zarówno do pracowników umysłowych, jak i fizycznych. Promuje aplikację mobilną Pracuj.pl.

Za kreację i koncepcję kampanii odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa,  autorem hasła "Sprawdź, czy nie szukasz" jest zaś agencja Brain. Spoty wyreżyserował Łukasz Jaworski, a za ich produkcję odpowiada dom produkcyjny Prime Time. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy K2 Media.

(IKO, 12.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo