Carrefour zmienia platformę komunikacyjną
Carrefour będzie promował działania mające na celu zachęcenie konsumentów do zdrowego odżywiania (screen: Youtube.com/Carrefour Polska)
Sieć sklepów Carrefour wprowadza globalną platformę komunikacyjną – Act For Food.
W ramach nowej strategii komunikacji marka Carrefour będzie promowała działania mające na celu zachęcenie konsumentów do zdrowego odżywiania. Firma chce być "światowym liderem w dostarczaniu najwyższej jakości żywności w przystępnych cenach". Dotychczas Carrefour promował się wizerunkiem Napoleona.
W ramach globalnej kampanii Act For Food prowadzonej pod hasłem "Wszyscy zasługujemy na najlepsze" powstał spot, który została zaadaptowany na polski rynek. Powstała wersja 90-sekundowa na YouTube i dwa spoty 30-sekundowe, które zostały uzupełnione o lokalne działania.
Agencja Saatchi & Saatchi IS odpowiada za adaptację programu Act For Food i standardowe działania ATL. Ponadto przygotowała kampanię wspierającą w mediach społecznościowych, katalogi w sklepach Carrefour, materiały POS i materiały na Actforfood.carrefour.pl. Planowaniem i zakupem mediów zajęły się domy mediowe Arena Media i K2 Media.
(IKO, 12.09.2018)