Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zofia Kamińska i Zuzanna Fuksiewicz stworzyły impresariat Gifted

Zofia Kamińska i Zuzanna Fuksiewicz założyły impresariat mający zrzeszać artystów z branży fabularnej, reklamowej i nowych mediów z Polski i zagranicy (fot. materiały prasowe)

Zofia Kamińska, była szefowa impresariatu Nest Warsaw, założyła wraz z Zuzanną Fuksiewicz niezależny impresariat Gifted.

Gifted rozpoczął działalność na początku września. Na jego czele stanęły działające w branży od ponad dekady Kamińska i Fuksiewicz. Impresariat ma zrzeszać artystów z branży fabularnej, reklamowej i nowych mediów z Polski i zagranicy. - Po latach pracy dla kogoś postanowiłam spróbować własnych sił. Widziałyśmy zapotrzebowanie na rynku na usługi, które oferujemy – mówi "Presserwisowi" Zofia Kamińska. 

Obecnie impresariat reprezentuje m.in. Kubę Michalczuka, Jakuba Blanka, Marka Sanaka, Igora Połaniewicza, najs.studio (Marta Zając i Jakub Zwolak), Kasię Klimek, Annę Szczęsny, Magdę Mambi Bujas, Łukasza Gutta (reprezentacja zagraniczna), Jakuba Radeja, Olafa Malinowskiego, Bartka Bargiela i Macieja "Mac" Polkę.

W sierpniu Zofia Kamińska rozstała się z Grupą Platige Image po prawie czterech latach. Pracowała tam jako talent agent, a od stycznia do sierpnia zarządzała działającym w ramach grupy impresariatem Nest Warsaw. Wcześniej związana była m.in. z Film Produkcją i Viewfinderem. W Gifted zajmuje się lokalną obsługą twórców.

Zuzanna Fuksiewicz jako talent agent w Gifted zajmuje się reprezentacją i promocją twórców na rynkach zagranicznych. Wcześniej pracowała w domach produkcyjnych Film Republic i Tango Production. Zaczynała w agencji Publicis.

(IKO, 11.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Carrefour zmienia platformę komunikacyjną

Carrefour będzie promował działania mające na celu zachęcenie konsumentów do zdrowego odżywiania (screen: Youtube.com/Carrefour Polska)

Sieć sklepów Carrefour wprowadza globalną platformę komunikacyjną – Act For Food.

W ramach nowej strategii komunikacji marka Carrefour będzie promowała działania mające na celu zachęcenie konsumentów do zdrowego odżywiania. Firma chce być "światowym liderem w dostarczaniu najwyższej jakości żywności w przystępnych cenach". Dotychczas Carrefour promował się wizerunkiem Napoleona.

W ramach globalnej kampanii Act For Food prowadzonej pod hasłem "Wszyscy zasługujemy na najlepsze" powstał spot, który została zaadaptowany na polski rynek. Powstała wersja 90-sekundowa na YouTube i dwa spoty 30-sekundowe, które zostały uzupełnione o lokalne działania.

Agencja Saatchi & Saatchi IS odpowiada za adaptację programu Act For Food i standardowe działania ATL. Ponadto przygotowała kampanię wspierającą w mediach społecznościowych, katalogi w sklepach Carrefour, materiały POS i materiały na Actforfood.carrefour.pl. Planowaniem i zakupem mediów zajęły się domy mediowe Arena Media i K2 Media.

(IKO, 12.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo