Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Santander Consumer Bank chce się odróżniać od Santander Bank Polska

Justyna Kowalczyk jest ambasadorką Santander Consumer Bank (fot. materiały prasowe)

Santander Consumer Bank zmienił identyfikację wizualną. Dzięki temu liczy, że będzie się odróżniał od Santander Bank Polska (pod tą nazwą od września działa dawny Bank Zachodni WBK).

Santander Consumer Bank i Santander Bank Polska działają jako niezależne banki (oba należą do Grupy Santander).

Nowy logotyp Santander Consumer Bank to czerwony napis na białym tle (bardziej niż dotychczas wyeksponowano napis Consumer Bank). Bank promuje się hasłem: "Zmieniamy logo, nie zasady!", a jego twarzą jest Justyna Kowalczyk.

Zmiana identyfikacji wizualnej obejmuje 320 oddziałów i placówek partnerskich Santander Consumer Banku, stronę internetową, profile społecznościowe, bankowości online i punkty obsługi.

Nowa identyfikacja wsparta jest kampanią skierowaną do klientów i partnerów instytucji. Działania prowadzone są w internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej w oddziałach banku i w punktach obsługi kredytowej, a także poprzez mailing, listy, SMS. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada departament marketingu i reklamy Santander Consumer Bank (wraz z wybranymi do tego celu podmiotami).

(IKO, 11.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Mioduski dyrektorem artystycznym w BBDO Warszawa

Marcin Mioduski będzie pracował w teamie z Rafałem Pniewskim (fot. materiały prasowe)

Od września Marcin Mioduski dołączył do agencji BBDO Warszawa na stanowisko senior art directora.

Jak ustalił "Presserwis", Mioduski będzie pracował w teamie kreatywnym razem z copywriterem Rafałem Pniewskim.

Przez ostatnie dwa lata Marcin Mioduski był art directorem w Grey Group Poland. Wcześniej był art directorem w K2, DDB&tribal i Change Integrated. Pracował dla takich klientów, jak mBank, LOT, Volvo Car Poland, McDonald's, Skoda, Google Polska, Bank Millennium.

Mioduski jest zwycięzcą Young Creatives Eurobest 2015 i zdobywcą dwóch nagród w konkursie Innovation Award 2018 za kampanię Wypożyczalnia Choinek Volvo.

(IKO, 11.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo