Santander Consumer Bank chce się odróżniać od Santander Bank Polska
Justyna Kowalczyk jest ambasadorką Santander Consumer Bank (fot. materiały prasowe)
Santander Consumer Bank zmienił identyfikację wizualną. Dzięki temu liczy, że będzie się odróżniał od Santander Bank Polska (pod tą nazwą od września działa dawny Bank Zachodni WBK).
Santander Consumer Bank i Santander Bank Polska działają jako niezależne banki (oba należą do Grupy Santander).
Nowy logotyp Santander Consumer Bank to czerwony napis na białym tle (bardziej niż dotychczas wyeksponowano napis Consumer Bank). Bank promuje się hasłem: "Zmieniamy logo, nie zasady!", a jego twarzą jest Justyna Kowalczyk.
Zmiana identyfikacji wizualnej obejmuje 320 oddziałów i placówek partnerskich Santander Consumer Banku, stronę internetową, profile społecznościowe, bankowości online i punkty obsługi.
Nowa identyfikacja wsparta jest kampanią skierowaną do klientów i partnerów instytucji. Działania prowadzone są w internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej w oddziałach banku i w punktach obsługi kredytowej, a także poprzez mailing, listy, SMS. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada departament marketingu i reklamy Santander Consumer Bank (wraz z wybranymi do tego celu podmiotami).
(IKO, 11.09.2018)