Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Santander rozpoczął kampanię rebrandingową

(screen YouTube.com)

Santander Bank Polska SA, do niedawna Bank Zachodni WBK SA, rozpoczął kampanię rebrandingową. Twarzą marki jest aktor i prezenter telewizyjny Łukasz Nowicki. 

7 września nowa nazwa została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, a siedziba banku przeniesiona z Wrocławia do Warszawy. Jednocześnie rozpoczęto szerokozasięgową kampanię, którą zapowiadano wiosną. W miniony weekend zmieniono wizualizację oddziałów i usług bankowości internetowej oraz mobilnej (powstała strona Santander.pl). W komunikacji do klientów bank zaznacza, że zmiana nazwy, logo oraz siedziby nie wymaga podejmowania jakichkolwiek dodatkowych działań.

W 45-sekundowym spocie zwrócono uwagę na bezpieczeństwo i podkreślono, że symbolem Santander Bank Polska jest płomień. Marka promuje się hasłem "Bank jaki chcesz", zaś jej twarzą został aktor i prezenter telewizyjny Łukasz Nowicki, który dotychczas był ambasadorem marki Bank Zachodni WBK. Drugi z kolei - sześciosekundowy spot - przedstawia kobietę, która zmieniła sukienkę z zielonej na czerwoną.

Ogólnopolska kampania informacyjna i wizerunkowa prowadzona jest w mediach tradycyjnych i cyfrowych. Za kampanię rebrandingową odpowiada agencja Red8, pracująca dla tego klienta od 2013 roku.

BZ WBK powstał z połączenia Banku Zachodniego i Wielkopolskiego Banku Kredytowego. W 2010 roku inwestorem została w nim hiszpańska grupa Santander. Od jesieni 2013 roku bank zaczął też używać w komunikacji barw i nazwy korporacyjnej grupy Santander.

(IKO, 09.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.