Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Santander rozpoczął kampanię rebrandingową

(screen YouTube.com)

Santander Bank Polska SA, do niedawna Bank Zachodni WBK SA, rozpoczął kampanię rebrandingową. Twarzą marki jest aktor i prezenter telewizyjny Łukasz Nowicki. 

7 września nowa nazwa została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, a siedziba banku przeniesiona z Wrocławia do Warszawy. Jednocześnie rozpoczęto szerokozasięgową kampanię, którą zapowiadano wiosną. W miniony weekend zmieniono wizualizację oddziałów i usług bankowości internetowej oraz mobilnej (powstała strona Santander.pl). W komunikacji do klientów bank zaznacza, że zmiana nazwy, logo oraz siedziby nie wymaga podejmowania jakichkolwiek dodatkowych działań.

W 45-sekundowym spocie zwrócono uwagę na bezpieczeństwo i podkreślono, że symbolem Santander Bank Polska jest płomień. Marka promuje się hasłem "Bank jaki chcesz", zaś jej twarzą został aktor i prezenter telewizyjny Łukasz Nowicki, który dotychczas był ambasadorem marki Bank Zachodni WBK. Drugi z kolei - sześciosekundowy spot - przedstawia kobietę, która zmieniła sukienkę z zielonej na czerwoną.

Ogólnopolska kampania informacyjna i wizerunkowa prowadzona jest w mediach tradycyjnych i cyfrowych. Za kampanię rebrandingową odpowiada agencja Red8, pracująca dla tego klienta od 2013 roku.

BZ WBK powstał z połączenia Banku Zachodniego i Wielkopolskiego Banku Kredytowego. W 2010 roku inwestorem została w nim hiszpańska grupa Santander. Od jesieni 2013 roku bank zaczął też używać w komunikacji barw i nazwy korporacyjnej grupy Santander.

(IKO, 09.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Santander Consumer Bank chce się odróżniać od Santander Bank Polska

Justyna Kowalczyk jest ambasadorką Santander Consumer Bank (fot. materiały prasowe)

Santander Consumer Bank zmienił identyfikację wizualną. Dzięki temu liczy, że będzie się odróżniał od Santander Bank Polska (pod tą nazwą od września działa dawny Bank Zachodni WBK).

Santander Consumer Bank i Santander Bank Polska działają jako niezależne banki (oba należą do Grupy Santander).

Nowy logotyp Santander Consumer Bank to czerwony napis na białym tle (bardziej niż dotychczas wyeksponowano napis Consumer Bank). Bank promuje się hasłem: "Zmieniamy logo, nie zasady!", a jego twarzą jest Justyna Kowalczyk.

Zmiana identyfikacji wizualnej obejmuje 320 oddziałów i placówek partnerskich Santander Consumer Banku, stronę internetową, profile społecznościowe, bankowości online i punkty obsługi.

Nowa identyfikacja wsparta jest kampanią skierowaną do klientów i partnerów instytucji. Działania prowadzone są w internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej w oddziałach banku i w punktach obsługi kredytowej, a także poprzez mailing, listy, SMS. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada departament marketingu i reklamy Santander Consumer Bank (wraz z wybranymi do tego celu podmiotami).

(IKO, 11.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo