Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nielsen: w sierpniu wpływy telewizji z reklam urosły o prawie 10 proc.

Utrzymuje się dobra koniunktura na rynku telewizji: w sierpniu cennikowe wpływy z reklam stacji telewizyjnych wzrosły o 9,8 proc. w porównaniu z sierpniem 2017 roku.

Z danych Nielsen Audience Measurement (bez rabatów, według cennika) wynika, że największe przychody z reklam miał w sierpniu Polsat - 206,7 mln zł, o 2,6 proc. mniej niż w sierpniu 2017 roku. Natomiast wpływy TVN rok do roku wzrosły o 22,4 proc. - do 181,3 mln zł, TVP 1 o 24,2 proc. - do 68,8 mln zł, a TVP 2 spadły o 2,5 proc. - do 56,6 mln zł.
W sierpniu najwięcej na reklamę w telewizji wydał Aflofarm - według danych cennikowych 113,1 mln zł (spadek o 27,9 proc.). W czołówce reklamodawców w telewizji były także: Procter & Gamble - 64,9 mln zł (wzrost o 54,8 proc.) i PepsiCo - 40,8 mln zł (wzrost o 29,9 proc.)

Łącznie telewizje monitorowane przez Nielsena wyemitowały w sierpniu 2,9 mln reklam (o 8,4 proc. więcej, niż rok wcześniej).

(KOZ, 08.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.