Purina Felix rozpoczęła konkurs konsumencki "Wszechkoty"
05.09.2018, 08:31
Akcja trwa do końca listopada (fot. materiały prasowe)
Agencja Unique One przygotowała drugą edycję ogólnopolskiego konkursu "Wszechkoty" dla marki Purina Felix (Nestlé Polska).
Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić karmę lub przekąski marki Purina Felix. Nagrodami są bransoletki Minty Dot, kamery Petcube i odkurzacze iRobot Roomba 980. Konkurs wspierany jest kampanią w telewizji, internecie i poprzez materiały w punktach sprzedaży. Akcja trwa do końca listopada.
Unique One zajęła się m.in. opracowaniem i obsługą akcji. Za koncepcję i kreację kampanii odpowiada agencja McCann Worldgroup, a za zakup i planowanie mediów – dom mediowy Wavemaker.
(IKO, 05.09.2018)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter