Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 05, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Purina Felix rozpoczęła konkurs konsumencki "Wszechkoty"

Akcja trwa do końca listopada (fot. materiały prasowe)

Agencja Unique One przygotowała drugą edycję ogólnopolskiego konkursu "Wszechkoty" dla marki Purina Felix (Nestlé Polska).

Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić karmę lub przekąski marki Purina Felix. Nagrodami są bransoletki Minty Dot, kamery Petcube i odkurzacze iRobot Roomba 980. Konkurs wspierany jest kampanią w telewizji, internecie i poprzez materiały w punktach sprzedaży. Akcja trwa do końca listopada.

Unique One zajęła się m.in. opracowaniem i obsługą akcji. Za koncepcję i kreację kampanii odpowiada agencja McCann Worldgroup, a za zakup i planowanie mediów – dom mediowy Wavemaker.

(IKO, 05.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.