Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 05, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Żywiec promuje piwo bezalkoholowe na nośnikach reklamy zewnętrznej

Kampania jest wsparta działaniami w internecie i poprzez akcję samplingową (fot. materiały prasowe)

Grupa Żywiec kontynuuje kampanię piwa bezalkoholowego Żywiec 0,0%. Od września marka promuje się na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Kolejna odsłona kampanii Żywca 0,0% prowadzona jest pod hasłem "Zero alkoholu, smak Ż". Poprzedzona była działaniami w stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych, które prowadzone były w sierpniu. Kampania jest wsparta działaniami w internecie i poprzez akcję samplingową.

Za komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, a za produkcję spotu Opus Film. Działania w internecie prowadzi agencja VML. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

(IKO, 05.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.