Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 04, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Czesław Mozil głosem pajączka w nowej kampanii Netii

Działania promocyjne w ramach kampanii potrwają do końca października (fot. materiały prasowe)

Operator telekomunikacyjny Netia zaprezentował nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona promuje najnowszą ofertę pakietową światłowodowego internetu z telewizją.

Nowym bohaterem marki jest błękitny pajączek, któremu głosu użyczył muzyk Czesław Mozil. Koncepcja kreatywna nowego formatu reklamowego została opracowana i zrealizowana przez Scholz&Friends. Spot wyprodukował dom produkcyjny TFP. Za zakup mediów odpowiedzialne są domy mediowe: Mediacom i Vizeum.

Kampania obejmuje główne stacje telewizyjne, nośniki reklamy zewnętrznej i internet. Działania potrwają do końca października.

(KOZ, 04.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.