Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 31, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marquard Media Polska zmniejszy zatrudnienie o 20 osób

Po zamknięciu "Shape" i "Hot Moda" pracę straci 20 osób z różnych działów

Zmiany wprowadzone w Marquard Media Polska, które obejmują rezygnację z wydawania dwóch magazynów, będą skutkować zwolnieniami. Wydawca rozstanie się z 20 pracownikami, w tym z redaktorkami prowadzącymi magazyny "Shape" i "Hot Moda".

Nowy model operacyjny działalności Marquard Media Polska zakłada stworzenie redakcji, które będą tworzyć treści do segmentów: Men ("Playboy", "CKM", "Esquire" oraz serwisy internetowe tych magazynów), Women ("Harper's Bazaar", "Cosmopolitan", "Joy" i serwisy internetowe) oraz Celebrity & Lifestyle (Kozaczek.pl, Papilot.pl, Zeberka.pl). - Mówiąc o zmianach struktury, z jednej strony mówimy o rozstaniu się z niektórymi osobami, ale również o awansach w ramach firmy i modyfikacji zakresu odpowiedzialności – mówi Sylwia Rybicka, project and communication coordinator Marquard Media Polska. Pracę traci 20 osób z różnych działów.

Wśród zwolnionych jest redaktor prowadząca "Shape" - Ewa Pągowska i redaktor prowadząca magazyn "Hot Moda" - Karolina Tomaszewska (oba tytuły zostaną zlikwidowane). Według sprawozdania spółki Marquard Media Polska złożonego w KRS przeciętny stan jej zatrudnienia w 2017 roku wyniósł 98 osób.

Ostatnie wydania pism "Hot Moda" i "Shape" zaplanowane są odpowiednio na wrzesień i październik br. Wydawca zapewnia, że trwają rozmowy z reklamodawcami, którzy zamówili reklamy w kolejnych numerach magazynów. - Naszym priorytetem jest wypracowanie takich rozwiązań, aby alokowane budżety klientów pozwoliły na osiągnięcie ich celów biznesowych – zapewnia Sylwia Rybicka.

Zaprzecza ona także krążącym spekulacjom, że Marqurad przygotowuje się do fuzji z innym wydawnictwem. - Zmiany, które wprowadzamy, mają na celu umocnienie naszej pozycji na polskim rynku oraz transformację Marquard Media Polska z tradycyjnego wydawcy na rzecz podmiotu koncentrującego swoje działania na budowaniu nowych mediów. Wszelkie sugestie na temat połączenia naszej firmy z innymi wydawcami są tylko spekulacjami. Nie mamy tego w planach – mówi Sylwia Rybicka.

(JOK, 31.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.