Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 31, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lech Free przekonuje, że można pić piwo bezalkoholowe i uprawiać sport

Grupa #możeszwszystko na Facebooku ma ponad 3 tys. członków (fot. materiały prasowe)

Kompania Piwowarska prowadzi kampanię internetową promującą piwo bezalkoholowe Lech Free.

W kampanii podkreślono, że uprawiając sport, nie trzeba rezygnować z picia piwa bezalkoholowego. Działania prowadzone są w internecie, w tym w mediach społecznościowych. To kontynuacja kampanii, którą wcześniej prowadzono w telewizji i w siłowniach. W ramach działań trenerzy personalni Julita Kotecka-Nerek i Paweł Nerek zachęcają na Facebooku (grupa #możeszwszystko) do aktywnego stylu życia.

Za działania PR, współpracę z influencerami i prowadzenie grupy odpowiada agencja Tailor Made PR. Działania internetowe realizuje agencja Cut The Mustard. Spot TV przygotowała agencja GPD. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.

(IKO, 31.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.