Lech Free przekonuje, że można pić piwo bezalkoholowe i uprawiać sport
Grupa #możeszwszystko na Facebooku ma ponad 3 tys. członków (fot. materiały prasowe)
Kompania Piwowarska prowadzi kampanię internetową promującą piwo bezalkoholowe Lech Free.
W kampanii podkreślono, że uprawiając sport, nie trzeba rezygnować z picia piwa bezalkoholowego. Działania prowadzone są w internecie, w tym w mediach społecznościowych. To kontynuacja kampanii, którą wcześniej prowadzono w telewizji i w siłowniach. W ramach działań trenerzy personalni Julita Kotecka-Nerek i Paweł Nerek zachęcają na Facebooku (grupa #możeszwszystko) do aktywnego stylu życia.
Za działania PR, współpracę z influencerami i prowadzenie grupy odpowiada agencja Tailor Made PR. Działania internetowe realizuje agencja Cut The Mustard. Spot TV przygotowała agencja GPD. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.
(IKO, 31.08.2018)