Rosną globalne wydatki na reklamę
Według PQ Media w 2018 roku wydatki na reklamę wyniosą 1,299 biliona dol (fot. Cris Tagupa/ Unsplash)
Globalne wydatki reklamowe osiągną w tym roku poziom niemal 1,3 biliona dol. – wynika z raportu opracowanego przez firmę analityczną PQ Media.
Według PQ Media w 2018 roku wydatki na reklamę wyniosą 1,299 biliona dol. Oznacza to wzrost o 5,5 proc. w stosunku do ubiegłego roku.
Prognoza przedstawiona w raporcie zakłada, że wydatki na reklamę w mediach tradycyjnych w tym roku będą o 2,1 proc. wyższe niż w 2017 roku i wyniosą 803 mld dol. To pierwszy taki wzrost od 2008 roku. Wydatki na e-reklamę wzrosną rok do roku aż o 11,6 proc. i osiągną poziom 496 mld dol.
(LL, 27.08.2018)