Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 27, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"CD-Action" po raz pierwszy bez płyt z grami i z niższą ceną

Dołączana do każdego wydania "CD-Action" płyta CD/DVD była znakiem rozpoznawczym pisma od pierwszego numeru

We wtorek, po raz pierwszy od 22 lat, miesięcznik o grach "CD-Action" (Bauer) pojawi się w kioskach bez płyty z grami i w dużo niższej cenie. 

"CD-Action" zadebiutował na rynku 1 kwietnia 1996 roku. Był pierwszym magazynem o grach, który dołączał do każdego wydania płytę (do końca 2006 roku były to CD, później DVD), co stało się znakiem rozpoznawczym pisma. Płyty zawierały m.in. pełne i demonstracyjne wersje gier na PC, programy oraz e-ziny.

Najnowszy 286. numer "CD-Action" ukaże się we wtorek bez płyty. W zamian czytelnicy otrzymają zdrapkę z kodami do pełnych wersji gier do wykorzystania na platformie Steam.

Znacząco obniżona zostanie cena pisma – będzie kosztować 9,99 zł zamiast 17,99 zł. Jego objętość pozostanie taka sama.

Jak podkreślił w rozmowie z „Presserwisem” redaktor naczelny Dawid Bojarski, zmiana jest testowa i to, czy taka formuła pozostanie w kolejnych numerach, zależeć będzie od wyników sprzedaży. – Jeśli okaże się, że pismo lepiej się w ten sposób sprzedaje, to przy tym pozostaniemy – powiedział.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że w okresie od czerwca 2017 roku do maja 2018 roku średnia miesięczna sprzedaż "CD-Action", który jest liderem segmentu pism komputerowych i gamingowych, wyniosła 62,8 tys. egz.

(PD, 27.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.