Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 27, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklamy bez możliwości pominięcia standardem na YouTube

Reklamy bez możliwości pominięcia stały się obecnie standardową formą reklamy na YouTube (fot. "Press")

Reklamy bez możliwości pominięcia stały się standardem w serwisie YouTube.

Oznacza to, że twórcy, którzy nie chcą ich publikować przy swoich treściach, muszą je dezaktywować.

Należący do Google serwis udostępnił możliwość emitowania takich spotów wszystkim użytkownikom uprawnionym do monetyzacji ruchu na swoich kanałach. Dotychczas z takiej opcji korzystali tylko wybrani wydawcy.

(LL, 27.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 27, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rosną globalne wydatki na reklamę

Według PQ Media w 2018 roku wydatki na reklamę wyniosą 1,299 biliona dol (fot. Cris Tagupa/ Unsplash)

Globalne wydatki reklamowe osiągną w tym roku poziom niemal 1,3 biliona dol. – wynika z raportu opracowanego przez firmę analityczną PQ Media.

Według PQ Media w 2018 roku wydatki na reklamę wyniosą 1,299 biliona dol. Oznacza to wzrost o 5,5 proc. w stosunku do ubiegłego roku.

Prognoza przedstawiona w raporcie zakłada, że wydatki na reklamę w mediach tradycyjnych w tym roku będą o 2,1 proc. wyższe niż w 2017 roku i wyniosą 803 mld dol. To pierwszy taki wzrost od 2008 roku. Wydatki na e-reklamę wzrosną rok do roku aż o 11,6 proc. i osiągną poziom 496 mld dol.

(LL, 27.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY