Producent "Jaka to melodia?" miał w 2017 roku prawie pół miliona zł zysku
Teraz produkcję teleturnieju od Media Corporation przejmie TVP, zmieni się m.in. prowadzący (screen: Youtube.comDVBShots)
Firma Media Corporation, dotychczasowy producent teleturnieju "Jaka to melodia?", w 2017 roku miała 492,9 tys. zł zysku netto przy przychodach ze sprzedaży 11,88 mln zł - wynika z danych złożonych w Krajowym Rejestrze Sądowym.
W porównaniu z 2016 rokiem przychody Media Corporation spadły o 10 proc., a zysk netto wzrósł o 48,4 proc. Spółka w sprawozdaniu złożonym w Krajowym Rejestrze Sądowym napisała, że na większy zysk "wpłynęło przede wszystkim utrzymanie korzystnego dla Spółki, kontraktu z TVP na produkcję programu »Jaka to melodia«". Jednak teraz produkcję teleturnieju od Media Corporation przejmie TVP, a współproducentem ma być Grupa ZPR Media.
Media Corporation jest także producentem emitowanego w TVP 1 serialu "Blondynka" (szósty sezon pokazano zimą).
Udziałowcy Media Corporation zdecydowali, że 232,2 tys. zł zysku przeznaczone zostanie na kapitał rezerwowy, a pozostałą kwotę 260,7 tys. zł wynikającą z długoterminowej umowy na realizację serialu "Blondynka" należy pozostawić do rozliczenia w 2019 roku.
(KOZ, 26.08.2018)